پاور بانک تینک پلاس لنوو با ظرفیت 14000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – پاور بانک تینک پلاس لنوو دارای ظرفیت 14000 میلی آمپر ساعت بوده و برای شارژ لپ تاپ ها روانه بازار می شود.

با افزایش محبوبیت دستگاه های سیار و قابل حمل، ساخت پاوربانک های قدرتمند به امری اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. اندازه فیزیکی این محصولات، به عنوان یک محدودیت باعث شده است تا پاوربانک ها به تدریج در سایز یکسان، اما با ظرفیت شارژ متفاوت تولید شوند. شرکت لنوو یکی از کمپانی های مطرح و فعال در ساخت پاور بانک های کارآمد و پرطرفدار به شمار می آید.  

لنوو به تازگی پاور بانک تینک پلاس خود را در چین بروزرسانی کرده و مدل جدیدی را با سرعت شارژ سریع تر و باریک تر تولید کرده است. پاور بانک تینک پلاس 14000 میلی آمپر ساعتی جدید لنوو، می تواند با استفاده از پورت USB-C و پورت USB-A، به ترتیب لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند متعدد را شارژ کند. محصول جدید لنوو به راحتی قابل حمل بوده و وزن آن حدود 292 گرم است.

پاور بانک تینک پلاس جدید با ظرفیت 14000 میلی آمپر ساعت و توان 50 وات، در رنگ های مشکی و قرمز روشن در دسترس خریداران قرار می گیرد. این محصول در دو نسخه متفاوت عرضه شده است: یک نسخه معمولی Type-C و نسخه دیگر با پورت مخصوص Slim Tip لنوو. نسخه معمولی با قیمت 200 یوان (معادل 43 دلار) و نسخه مخصوص با قیمت 399 یوان ( معادل 57 دلار) در بازار توزیع می شوند. باید خاطر نشان کرد که پاوربانک مجهز به پورت Slip Tip، برای بعضی لپ تاپ های مطرح مناسب تر است.

تینک پلاس 14000 میلی آمپر ساعتی می تواند به طور همزمان، دو گوشی هوشمند (از طریق پورت USB-A) و یک لپ تاپ (از طریق پورت USB-C) را شارژ کرده و حداکثر خروجی ترکیبی آن برابر با 50 وات است. این دستگاه با پورت USB PD2.0، شارژ سریع QC 2.0 و QC 3.0 سازگار بوده و در برابر ولتاژ بیش از حد، دمای بالا و مدار کوتاه مقاومت می کند. پاور بانک تینک پلاس را می توان در وب سایت JD.com به طور رزرو خریداری کرد. لنوو هنوز تاریخ دقیقی را جهت عرضه این محصول اعلام نکرده است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع