قیمت ال جی G Pad 8 و مشخصات آن لو رفت!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – قیمت ال جی G Pad 8 به اینترنت راه پیدا کرد. این تبلت ال جی به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز می شود.

ال جی به دنبال رونمایی از چند تبلت جدید است. یکی از این محصولات، ال جی جی پد 8 نام دارد که به تازگی مشخصات و قیمت آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مشخصات و قیمت ال جی G Pad 8

مشخصات و قیمت ال جی G Pad 8

بر اساس گزارش 91mobiles، این تبلت به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز می شود. ال جی G Pad 8 از یک نمایشگر 8 اینچی بهره می برد که دارای حاشیه های زیادی در اطراف خود است. انرژی این محصول را یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کرد.

ال جی برای ساخت این دستگاه از فلز استفاده می کند. اطلاعاتی در رابطه با رزولوشن صفحه نمایش و یا پردازنده مورد استفاده در آن به اینترنت راه پیدا نکرده است. انتظار می رود قیمت پایه این تبلت برابر با 367 دلار باشد.

مشخصات ال جی G Pad 5

مشخصات ال جی G Pad 5

یکی دیگر از تبلت های این شرکت کره ای، جی پد 5 نام دارد. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حاضر شده که مشخصات آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. قدرت این تبلت توسط پردازنده قدیمی اسنپدراگون 821 تامین می شود که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می کند.

شایعات به نمایشگر 10 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای اشاره می کنند. بلوتوث 4.2، پورت USB Type-C، درگاه کارت حافظه خارجی و جک 3.5 میلی متری هدفون سایر مشخصات این تبلت را تشکیل می دهند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ معرفی ال جی G Pad 5 و G Pad 8 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع