حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هیوندای آزرا 2020 | گرنجور 2020 با جلو پنجره عجیب رسما معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هیوندای آزرا 2020 از راه رسید. این خودرو که در برخی بازارها با نام هیوندای گرنجور به فروش می رسد، یک فیس لیفت محسوب شده و از جلو پنجره جدیدی بهره می برد.

در سال 1986 شرکت هیوندای از خودروی گرنجور به عنوان پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این خودروی سدان در سال های اخیر با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و هیوندای تولید آن را برای دوره ای متوقف کرد. در سال 2016 نسل ششم این خودروی کره ای از راه رسید و حال فیس لیفت آن معرفی شده است.

هیوندای آزرا که البته در برخی بازارها با نام هیوندای گرنجور شناخته می شود، سال 2017 از بازار ایالات متحده آمریکا خارج شد. هیوندای آزرا 2020 در بحش جلویی خود با تغییرات گسترده ای همراه شده است. در این بخش شاهد حضور جلو پنجره عجیب و متفاوتی هستیم. چراغ های جلو این خودروی کره ای به صورت تیز طراحی شده اند.

هیوندای آزرا 2020

در بخش پشتی شاهد استفاده از چراغ یکپارچه LED هستیم که اگرچه در نسل قبلی نیز حضور داشت، اما هیوندای نحوه طراحی آن را تعییر داده است. در کابین این خودرو شاهد استفاده استفاده از کیلومترشمار دیجیتال به همراه یک نمایشگر لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات هستیم. این دو صفحه نمایش 12.3 اینچی هستند.

هیوندای آزرا گرنجور 2020

هیوندای آزرا 2020 در نسخه بنزینی و هیبریدی وارد بازار می شود. آزرا گرنجور 2020 در مدل بنزینی به یک موتور 2.5 لیتری مجهز شده و در مدل هیبریدی دارای یک موتور 2.4 لیتری و یک موتور الکتریکی 38 کیلوواتی است. از نظر تجهیزات با لیست کاملی روبه‌رو هستیم. این خودرو را می توان با رینگ های 19 اینچی، هدآپ دیسپلی، سیستم تهویه صندلی ها و سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو سفارش داد.

هیوندای آزرا گرنجور 2020 هم اکنون در کشور کره جنوبی قابل سفارش است. این خودرو احتمالا در چندین کشور دیگر نیز به فروش می رسد؛ با این حال نباید منتظر عرضه هیوندای آزرا 2020 در ایران باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع