هواوی نوا 6 5G در رندری جدید با رنگ قرمز به نمایش گذاشته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – هواوی نوا 6 5G در آینده نزدیک معرفی می شود. به تازگی رندر جدیدی از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته که آن را در رنگ قرمز به نمایش می گذارد.

نزدیک به 5 ماه پیش با گوشی های سری نوا 5 هواوی ملاقات کردیم و باید در آینده نزدیک شاهد رونمایی از نسل جدید آن، هواوی نوا 6 5G باشیم. در گذشته رندرهای این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود؛ با این حال رندر جدید آن را در رنگ قرمز به نمایش می گذارد. این رندر توسط ایوان بلس در فضای مجازی منتشر شده است.

این گوشی هوشمند هواوی به حفره درون نمایشگر مجهز شده که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی گلکسی S10 پلاس سامسونگ بودیم، البته محل قرارگیری حفره ها در این محصولات متفاوت است. برخلاف نوا 5، نسل جدید آن از صفحه نمایش LCD بهره می برد. به علت استفاده از این پنل، سنسور اثر انگشت آن روی فریم قرار گرفته است.

رندر هواوی نوا 6 5G

بر اساس گزارش ها، صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 90 هرتز است که برای اولین بار شاهد چنین ویژگی برای یک گوشی هوشمند با پنل LCD هستیم. گفته می شود این پنل در گوشی آنر V30 5G نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هواوی نوا 6 5G به دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی مجهز شده که در کنار آن سیستم فوکوس خودکار لیزری به چشم می خورد.

در حالی که این گوشی هوشمند یک پرچمدار محسوب نمی شود، وظیفه تامین قدرت آن بر عهده چیپست کایرین 990 5G است. این پردازنده دارای مودم 5G ادغام شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه و همچنین سنسورهای دوربین آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود در اواخر ماه جاری میلادی با این گوشی هوشمند ملاقات کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع