تسلا سایبرتراک در تاریخ 21 نوامبر معرفی می شود؛ یک پیکاپ الکتریکی قدرتمند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تاریخ رونمایی از پیکاپ تمام الکتریکی تسلا مشخص شد. تسلا سایبرتراک در تاریخ 30 آبان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

پس از مدت ها انتظار، با پیکاپ تمام الکتریکی تسلا در تاریخ 21 نوامبر ملاقات می کنیم. تسلا سایبرتراک در استودیو طراحی این شرکت در لس آنجلس معرفی می شود. در ابتدا ایلان ماسک قصد داشت از این خودرو در ماه سپتامبر رونمایی کند؛ با این حال به علت مشکلاتی مجبور شد تاریخ معرفی آن را به ماه نوامبر منتقل کند.

ماسک به طراحی بی نظیر این پیکاپ اشاره کرده و کارایی آن را بالاتر از فورد F-150 دانسته است. ماسک عملکرد این خودرو را بالاتر از مدل پایه پورشه 911 اعلام کرده است. ایده مربوط به پیکاپ تمام الکتریکی تسلا در سال 2013 شکل گرفت. ایلان ماسک در مراسمی خبر از تلاش خود برای شکست فورد F-150 داد.

پیکاپ تمام الکتریکی تسلا Cybertruck

در شش سال گذشته ایلان ماسک به توسعه این خودرو اشاره کرده اما اطلاعاتی از آن در اختیار علاقه مندان قرار نداده است. بر اساس اعلام ماسک، این خودرو قادر به حمل شش سرنشین بوده و همچنین قیمت پایه ای نزدیک به 50 هزار دلار دارد. تسلا Cybertruck در بالاترین مدل خود بردی در محدوده 643 تا 804 کیلومتر دارد. ماسک به استفاده از موتور برقی دوگانه در بالاترین مدل این خودرو اشاره کرده است که ظرفیت بکسل 136 تن را برای آن به همراه دارد!

تسلا سایبرتراک در تاریخ 21 نوامبر معرفی می شود، تاریخی که فورد از خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی خود مبتنی بر موستانگ رونمایی می کند. خودروهای برقی تازه در اول راه قرار دارند و سهم کنونی آن ها در بازار جهانی نزدیک به 2 درصد است. فروش خودروهای پیکاپ در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین پیکاپ های تمام الکتریکی می تواند فرصت مناسبی برای افزایش سهم خودروهای برقی در بازار باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع