نرم‌افزار Your Phone تعدادی ایموجی‌های بزرگ دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هم‌اکنون کمپانی مایکروسافت در حال آزمایش یک ویژگی جدید در نرم‌افزار محبوب Your Phone می‌باشد. در آخرین بروزرسانی این نرم‌افزار دسکتاپی تعدادی ایموجی بزرگ ارائه گردید.

نرم‌افزار Your Phone تعدادی ایموجی‌های بزرگ دریافت کرد

Roberto Bojorquez، مدیر نرم‌افزاری کمپانی مایکروسافت، این قابلیت را به صورت رسمی در توییتر معرفی و ارائه نمود و در این خصوص گفت زمانی که شما در پاسخ به یک پیام، ایموجی‌های کوچک ارسال می‌کردید، اکنون می‌توانید همان ایموجی‌ها را در سایز‌های بزرگ‌تر ارسال نمایید.

این قابلیت هم‌اکنون برای ۵۰ درصد از توسعه‌دهندگان ویندوز ۱۰ که از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند قابل دسترس می‌باشد. هم‌اکنون کمپانی مایکروسافت سعی دارد تا قابلیت‌های مختلفی را به سرعت برای نرم‌افزار Your Phone توسعه دهد که ایموجی‌ها با ابعاد بزرگ یکی از ویژگی‌های مدنظر مایکروسافت بود. در آینده‌ای نزدیک قرار است ارتباط میان نسخه‌ی دسکتاپ نرم‌افزار Your Phone و اپلیکیشن اندرویدی آن برقرار گردد و پس از آن کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه‌ی دسکتاپ این نرم‌افزار به راحتی با سایر دوستان خود تماس بگیرند. همچنین امکان پیش‌ نمایش تصاویر نیز در اندازه‌ی کامل و البته قابلیت کنترل از طریق موبایل نیز فراهم خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع