گوشی های شیائومی با قیمت بالاتر از 250 یورو از اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی قصد دارد نقش بیشتری در زمینه اینترنت 5G داشته باشد. گوشی های شیائومی با قیمت بالاتر از 250 یورو سال آینده از اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد.

در اوایل سال جاری میلادی مدیرعامل شیائومی، Lei Jun خبر از تولید 10 گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G داد. حال امروز در چین این شرکت اعلام کرده که تمام گوشی های شیائومی با قیمت بالای 255 یورو از سال آینده قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهند بود. این موضوع می تواند برای شرکت های دیگر مانند سامسونگ و هواوی خطرناک باشد.

در حال حاضر شیائومی چندین گوشی 5G در بازار به فروش می رساند. یکی از قدیمی ترین آن ها، شیائومی Mi Mix 3 5G است. در کشور چین این شرکت گوشی Mi 9 Pro 5G را به فروش می رساند و در آینده احتمالا Mi Mix Alpha وارد بازار می شود. شیائومی می میکس آلفا یک گوشی مفهومی بوده که بر اساس شایعات، تنها 500 نمونه از آن به تولید می رسد.

گوشی های شیائومی 5G

انتظار می رود گوشی های شیائومی مانند ردمی K30، می 10 اس ای و حتی ردمی نوت 9 پرو در سال آینده میلادی قادر به پشتیبانی از اینترنت 5G باشند. با توجه به پشتیبانی این محصولات از شبکه ارتباطی 5G، پرچمداران این شرکت چینی نیز دارای این قابلیت خواهند بود.

سال آینده با گوشی شیائومی Mi 10 و احتمالا نسل جدید شیائومی بلک شارک ملاقات می کنیم. این محصولات احتمالا در برخی بازارها با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و در برخی بازارها با پشتیبانی از 4G LTE وارد بازار می شوند. همانطور که می دانید، بسیاری از کشورها تنها از اینترنت 4G پشتیبانی می کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع