جانی آیو شرکت اپل را ترک کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چند ماه پیش اعلام شد جانی آیو شرکت اپل را ترک می کند و حال این اتفاق رخ داده است. این طراح بی نظیر، دیگر در شرکت اپل مشغول به فعالیت نیست.

طراح مشهور، جانی آیو از صفحه مربوط به رهبران اپل حذف شد. با توجه به این موضوع، آیو شرکت اپل را به صورت کامل ترک کرده است. این طراح در سال 1992 به شرکت اپل پیوست و از سال 1996 رهبری تیم طراحی این شرکت محبوب را بر عهده گرفت. روز آخر حضور این طراح در شرکت اپل تبدیل به یک راز شده بود، چرا که در بیانیه منتشر شده مربوط به ترک شرکت اپل، تنها به اواخر سال جاری میلادی اشاره شده بود (جانی آیو شرکت اپل را ترک می کند).

جانی آیو شرکت اپل را ترک کرد

آیو پس از ترک اپل، شرکت طراحی خود را تاسیس کرده و از سال آینده میلادی در آن مشغول به فعالیت می شود. اپل مشتری این شرکت با نام LoveFrom خواهد بود. آیو این شرکت را با همکاری همکار و دوست قدیمی خود، Marc Newson مدیریت می کند. در زمان انتشار خبر اولیه ترک آیو، مدیر عامل اپل، تیم کوک اعلام کرد:

اپل از استعدادهای آیو به صورت مستقیم با پروژه های انحصاری او استفاده می کند. علاوه بر این، از صبر و عملکرد فوق العاده تیم طراحی که ایجاد کرده است نیز بهره می بریم. پس از چندین سال همکاری نزدیک، خوشحالم که رابطه ما ادامه پیدا می کند. من به دنبال همکاری با آیو در آینده هستم.

بسیاری منتظر طراحی های جدید شرکت LoveFrom هستند. Ive و Newson تا به امروز با همکاری هم محصولات زیادی را طراحی کرده اند که برای مثال می توان به اپل واچ، حلقه الماس و درخت کریسمس اشاره کرد. شاید این شرکت جدید، وظیفه طراحی Apple Car را بر عهده داشته باشد. در آینده باید منتظر طراحی های بی نظیر آیو باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع