افشای اطلاعات جدید از نسل آینده گوشی های سری گلکسی A سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل آینده گوشی های سری گلکسی A سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که به میزان حافظه داخلی آن ها اشاره می کند.

سامسونگ در سال های اخیر تعداد محصولات سری گلکسی A خود را افزایش داده است. این برند نسخه های S این محصولات را وارد بازار کرده و همچنین گوشی گلکسی A90 را عرضه کرده است. سال آینده میلادی گوشی های این سری با نام Ax1 معرفی و در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت (رندرهای گلکسی A51 سامسونگ به حفره درون نمایشگر اشاره می کند). به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

سال آینده میلادی شاهد ورود گوشی های گلکسی A31 ،A11 و A41 به بازار خواهیم بود که جایگزین گوشی های گلکسی A30/A30s ،A10/A10 و A40 محسوب می شوند. این سه دستگاه به عنوان گوشی های پایین رده و میان رده به فروش می رسند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار نگرفته؛ با این حال می دانیم به ترتیب دارای شماره SM-315F ،SM-A115F و SM-415F هستند.

گلکسی A سامسونگ

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، نسل آینده گوشی های سری گلکسی A سامسونگ در نسخه پایه دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند. استفاده از این میزان حافظه داخلی در یک گوشی اقتصادی قابل توجه است و می تواند فروش سامسونگ را در بازار جهانی افزایش دهد. در حال حاضر تاریخ دقیق معرفی این محصولات مشخص نشده؛ با این حال انتظار می رود اوایل سال آینده میلادی با آن ها ملاقات کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع