حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندر اوپو Reno3 Pro 5G از حفره درون نمایشگر حکایت دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندر اوپو Reno3 Pro 5G در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش خمیده مجهز می شود که درون آن یک حفره به چشم می خورد.

روز گذشته شاهد انتشار تصویری از گوشی اوپو رنو 3 پرو 5G در شبکه اجتماعی توییتر بودیم. حال رندر اوپو Reno3 Pro 5G به اینترنت راه پیدا کرده که پنل جلویی آن را به نمایش می گذارد. همانطور که در این رندر قابل مشاهده است، در سمت چپ بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. این حفره در مقایسه با محصولات موجود در بازار، ابعاد کوچکتری دارد.

این گوشی هوشمند که ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شود، ضخامتی برابر با 7.7 میلی متر دارد. با توجه به این موضوع، با باریک ترین گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G دوگانه هستیم. اوپو رنو 3 پرو 5G به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز مجهز می شود. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، انرژی این محصول توسط یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی است.

رندر اوپو Reno3 Pro 5G

بر اساس شایعات، وظیفه تامین قدرت این اسمارت فون بر عهده چیپست اسنپدراگون 735 است که توسط 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. این دستگاه از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی 60 مگاپیکسلی بهره می برد.

اوپو Reno3 Pro 5G به صورت پیش فرض دارای پوسته ColorOS 7 بوده که بر پایه اندروید 10 توسعه یافته است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند اوپو در کشور چین قیمتی در محدوده 425 تا 465 یورو دارد و در بازارهای اروپایی با قیمتی در حدود 600 یورو به فروش برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع