گلکسی نوت ۱۰ لایت احتمالا دارای دو دوربین سلفی ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تا به امروز شایعات بسیاری در مورد گلکسی نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت سامسونگ منتشر شده و برخی از ویژگی‌های موجود در سری‌های قبلی را تایید کرده است البته در تمامی خبرهای منتشر شده از نوت ۱۰ لایت پشتیبانی از S Pen رد شده است و به نوعی مشخصات جدیدی از این دستگاه در دسترس نیست اما اکنون با انتشار یک خبر جدید گویا یک نوآوری نیز در این دستگاه شاهد خواهیم بود.

Ishan Agarwal، افشاگر معروف دنیای گوشی‌های هوشمند، اخیرا در دیتابیس Geekbench شماره مدل SM-N770F را که شبیه به شماره مدل گلکسی نوت ۱۰ لایت می‌باشد، کشف کرده است که مشخصات اصلی و سخت‌افزاری این دستگاه را فاش می‌کند. لیست Geekbech 5.0 نشان می‌دهد که گلکسی نوت ۱۰ لایت دارای یک پردازنده‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود که رابط کاربری OneUI 2.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ بر روی این دستگاه نصب شده است.

گلکسی نوت 10 لایت احتمالا دارای دو دوربین سلفی 32 و 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود

همچنین منابع منتشر شده ادعا می‌کنند که گلکسی نوت ۱۰ لایت دارای یک دوربین سلفی بزرگ ۳۲ مگاپیکسلی به همراه یک ماژول سلفی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض (Wide Angle) است. هم‌اکنون متاسفانه تنها اطلاعاتی که از گلکسی نوت ۱۰ لایت در اختیار داریم همین است ولی می‌دانیم که سامسونگ زمان عرضه‌ی نوت ۱۰ لایت و اس ۱۰ لایت را در پایان ماه دسامبر اعلام کرده است پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه انتشار یابد.

از طرفی دیگر، نوت ۱۰ لایت در تست‌های Geekbench 5.0 توانسته است امتیاز ۶۶۷ را برای تست تک‌ هسته‌ای و ۲,۰۳۰ را برای تست چند هسته‌ای کسب نماید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع