حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جگوار F-Type مدل 2021 با طراحی جذاب معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – نسل جدید جگوار F-Type از راه رسید. این خودروی اسپرت از طراحی جذابی بهره می برد و با موتورهای مختلف شامل یک موتور 8 سیلندر به فروش می رسد.

جگوار F-Type مدل 2021 رسما رونمایی شد. این خودرو در مدل های کوپه و کانورتیبل در اختیار خریداران قرار می گیرد. درون کابین این خودرو از یک نمایشگر 12.3 اینچی برای کیلومترشمار استفاده شده و خریداران می توانند آن را با موتور 8 سیلندر نیز سفارش دهند که قدرت بالایی در اختیارشان قرار می دهد.

جگوار F-Type مدل 2021

جگوار از طراحی جدیدی برای این خودرو استفاده کرده است. چراغ ها باریک تر از گذشته شده اند و کاپوت شیب تندی دارد. تغییرات کمی در بحش پشتی به چشم می خورد که برای مثال می توان به کاهش ارتفاع سپر و دیفیوزر اشاره کرد، البته این موارد به موتور مورد استفاده در آن بستگی دارد. در کابین نسل جدید جگوار F-Type شاهد حضور یک کیلومترشمار دیجیتال هستیم که جایگزین نمونه آنالوگ شده است. سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودروی اسپرت از اپل کارپلی و اندروید Auto پشتیبانی می کند.

جگوار F-Type مدل 2021

این خودروی اسپرت با موتورهای متنوعی به فروش می رسد. موتور پایه 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده که از توربوشارژر بهره می برد. موتور بعدی 6 سیلندر 3.0 لیتری سوپرشارژ است. بالاترین مدل دارای یک موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری سوپرشارژ است. این موتور که قدرتی برابر با 575 اسب بخار و گشتاوری برابر با 700 نیوتن متر تولید می کند، در خودروی F-Type R حضور پیدا خواهد کرد. سرعت این خودرو در مدت زمان 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 299 کیلومتر بر ساعت است.

جگوار F-Type مدل 2021

موتور 8 سیلندر مورد استفاده در مدل اروپایی این خودرو قادر به تولید 444 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور است. خریداران می توانند آن را به صورت محور عقب و یا مجهز به سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهند. شتاب این مدل از جگوار F-Type برابر با 4.4 ثانیه است. در حال حاضر قیمت این خودروی اسپرت از سوی سازنده آن اعلام نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع