تماشا کنید: نگاه نزدیک به خودروی استون مارتین DBX

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – استون مارتین DBX اولین خودروی شاسی بلند این شرکت محسوب می شود. ویدیوی نگاه نزدیک به این کراس اوور برای شما آماده شده است.

استون مارتین به تازگی از خودروی DBX رونمایی کرده است (استون مارتین DBX رسما معرفی شد؛ اسپرت و جذاب). DBX یک خودروی شاسی بلند بزرگ، اسپرت و لوکس است که البته قدرت بالایی نیز در اختیار راننده خود قرار می دهد.

در کابین این خودروی انگلیسی شاهد استفاده از مواد بسیار باکیفیتی هستیم. در کابین DBX از دو نمایشگر با اندازه های 10.25 و 12.3 اینچی استفاده شده است.

موتور مورد استفاده در این خودرو تفاوتی با استون مارتین DB11 ندارد، البته برای افزایش قدرت تولیدی، بهبودهایی در آن اعمال شده است. این موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری دارای توربوشارژر دوقلو است که قدرتی برابر با 542 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد. برای این خودروی SUV سیستم فعال اگزوز در نظر گرفته شده که می‌تواند صدای اگزوزها را کنترل کند. سرعت آن در مدت زمان 4.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

استون مارتین برای تولید این خودرو، به تازگی کارخانه ای را تاسیس کرده است. تولید آن از سه ماهه دوم سال آینده میلادی آغاز می شود. قیمت پایه این خودروی انگلیسی برابر با 189,900 دلار است که البته باید به آن هزینه حمل به مقصد 3,086 دلاری را نیز اضافه کرد. خریداران در آمریکای شمالی در نیمه دوم سال آینده میلادی به این خودرو دسترسی پیدا می‌کنند.

در ادامه ویدیوی نگاه نزدیک به این خودرو را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع