رندر گلکسی A71 منتشر شد؛ طراحی مشابه با گلکسی نوت 10

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندر گلکسی A71 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. بر اساس این رندر، گوشی میان رده آینده سامسونگ دارای طراحی پنل جلویی مشابه با گلکسی نوت 10 است.

در هفته های گذشته شاهد افشای اطلاعات و رندرهای زیادی از نسل آینده گوشی های سری گلکسی A بودیم. در این میان، گلکسی A51 و گلکسی A71 بیش از دیگر محصولات قربانی این افشاگری ها بودند. به تازگی رندر گلکسی A71 از سوی ایوان بلس به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی پنل جلویی آن را به نمایش می گذارد.

بر اساس این رندر، گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایش Infinity-O بهره می برد. در اطراف این پنل AMOLED حاشیه های بسیار کمی به چشم می خورد. در گذشته شاهد این سبک طراحی در گوشی های سری گلکسی نوت 10 بودیم. ایوان بلس اطلاعاتی از این گوشی هوشمند فاش نکرده است.

روی نمایشگر این دستگاه تاریخ 20 فوریه به چشم می خورد که پیش از شروع کنگره جهانی موبایل 2020 است. این احتمال وجود دارد که از این گوشی هوشمند همزمان با گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ رونمایی شود.

رندر گلکسی A71

در گذشته بخش ویتنام سامسونگ به رونمایی از گوشی های سری گلکسی A 2020 در 12 دسامبر اشاره کرده بود (سری گلکسی A (2020) سامسونگ در تاریخ 12 دسامبر معرفی می شود؟). شاید سامسونگ در این تاریخ گوشی های پایین رده این سری را معرفی کند و سال آینده با گوشی های بالارده آن ملاقات کنیم.

بر اساس رندرهای منتشر شده، گلکسی A51 نیز دارای حفره درون نمایشگر است (رندر گلکسی A51 به دوربین اصلی چهارگانه اشاره می کند). سامسونگ قصد دارد محبوبیت این محصولات را افزایش دهد تا همچنان بتواند به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در بازار حضور داشته باشد. در حال حاضر گوشی های سری گلکسی A طرفداران زیادی در بازار دارند و گلکسی A50 فروش بالایی را تجربه می کند (سامسونگ از گوشی های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع