احتمال عرضه گلکسی S11 پلاس با سنسور سفارشی ایزوسل Bright HMX

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – علیرغم گزارش های اولیه مبنی بر کاربرد سنسور ایزوسل Bright HMX در گوشی های سری گلکسی S11، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد از سنسور سفارشی استفاده کند.

گزارش های اولیه حاکی از این بودند که سری گلکسی S11 از یک دوربین 108 مگاپیکسلی به نام ایزوسل Bright HMX استفاده می کند که با همکاری شرکت شیائومی ساخته شده است. با این حال، گلکسی S11 پلاس می تواند به یک سنسور سفارشی انحصاری سامسونگ با کیفیت 108 مگاپیکسل مجهز شود که در این صورت قیمت بالاتری برای دستگاه رقم می خورد.

طبق گزارش IceUniverse، قیمت بالاتر گوشی به کیفیت برتر سنسور سفارشی سامسونگ در مقایسه با سنسور ایزوسل Bright HMX  مربوط می شود. البته هنوز به طور کامل مشخص نیست که این مدل دوربین سفارشی از چه لحاظ بهتر از سنسور به کار رفته در جدیدترین گوشی های هوشمند شیائومی عمل خواهد کرد، با این حال با توجه به ادعای این منبع، سنسور سفارشی هم اندازه با برایت HMX یعنی 1.3/1 اینچ است.

ایزوسل Bright HMX

از زمان رونمایی از سنسور ایزوسل Bright HMX حدود چهار ماه می گذرد. با اینکه سامسونگ هنوز در حال تجهیز گوشی های هوشمند خود به سنسور ایزوسل است، اما شماری از محصولات جدید شیائومی مانند می CC9 پرو و می نوت 10، با بهره گیری از این سنسور عرضه شده اند. این برند چینی قصد دارد تا سنسور ایزوسل Bright HMX را در بسیاری از مدل های آینده خود به کار گیرد.

بدیهی است که سامسونگ و حتی مشتریان آن، مایل به عرضه گوشی های پرچمدار با دوربین انحصاری این شرکت هستند. اگر گزارش منبع مذکور درست باشد، سنسور سفارشی مبتنی بر برایت HMX جزو محصولات انحصاری سامسونگ باقی می ماند. از آنجا که صحت این گزارش هنوز توسط شرکت سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته ، نمی توان به قطعیت آن اطمینان داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع