حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تماشا کنید: مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد 2

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایرپاد پرو جدیدترین هدفون بی سیم اپل است که کیفیت بالایی دارد. ویدیوی مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد 2 برای شما آماده شده است.

در گذشته نه چندان دور شاهد معرفی ایرپاد پرو از سوی اپل بودیم (ایرپاد پرو با قابلیت حذف نویز و قیمت 249 دلار معرفی شد). این هدفون بی سیم قادر به حذف صداهای مزاحم بوده و امکانات مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد. در مقابل این هدفون، نسل دوم ایرپاد قرار گرفته است. این هدفون طرفداران زیادی دارد و با قیمت پایین تری نسبت به برادر خود فروخته می شود.

ایرپاد پرو اپل مانند نسل دوم ایرپاد از قابلیت شارژ بی سیم و دستور صوتی Hey Siri پشتیبانی می کند. بر اساس اعلام اپل، این هدفون بی سیم جدید تا 4.5 ساعت شارژدهی دارد، البته قاب آن می تواند شارژ موردنیاز تا 24 ساعت را فراهم کند. این هدفون بی سیم جدید اپل در برابر نفوذ آب و همچنین عرق مقاوم است؛ بنابراین می توان از آن در باشگاه استفاده کرد. این هدفون با کابل لایتنینگ شارژ می شود، البته در جعبه آن شاهد حضور کابل لاتنینگ به USB-C هستیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های ایرپاد پرو، حذف صداهای مزاحم یا همان نویز کنسلینگ است. اپل اعلام کرده سیستم نویز کنسلینگ این هدفون هر ثانیه، تا 200 بار تنظیم می شود. این هدفون کیفیت صوتی بالایی دارد و از ویژگی اکولایزر تطبیقی بهره می برد. برخلاف ایرپاد استاندارد، نسخه پرو آن درون گوش قرار می گیرد.

با توجه به محبوبیت بالای این دو هدفون و همچنین اختلاف قیمت زیاد میان آن ها، ویدیوی مقایسه این دو هدفون را برای شما آماده کرده ایم. قیمت ایرپاد پرو در بازار ایران نزدیک به 4 میلیون تومان است و قیمت ایرپاد 2 با قابلیت شارژ بی سیم به 2.3 میلیون تومان می رسد.

در ادامه ویدیوی مقایسه ایرپاد پرو با ایرپاد 2 را مشاهده می کنید:

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع