اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت هم‌اکنون از قلم پشتیبانی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یکی از توسعه‌دهندگان کمپانی مایکروسافت اخیرا یک قابلیت جدید را در نسخه‌ی ویندوزی اپلیکیشن Your Phone در ویندوز ۱۰ معرفی نموده است. هم‌اکنون می‌توانید از قلم لپ‌تاپ لمسی خود (سرفیس) در اپلیکیشن Your Phone استفاده نمایید.

این قابلیت توسط Analy Otero Diaz، مدیر ارشد نرم‌افزار در کمپانی مایکروسافت پرده‌برداری شد و در مورد آن گفت هم‌اکنون با استفاده از این ویژگی می‌توانید بر روی سرفیس خود متن موردنظرتان را با استفاده از قلم بنویسید و از طریق اپلیکیشن Your Phone به گوشی خود ارسال کنید، گویا متن مذکور را با قلم گوشی خود نوشته‌اید.

اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت هم‌اکنون از قلم پشتیبانی می‌کند

Analy خاطرنشان کرد که این قابلیت از ویژگی انتقال اطلاعات حساسیت به فشار بر روی دستگاه شما پشتیبانی می‌کند. اضافه شدن این ویژگی بدین معناست که اکنون اپلیکیشن Your Phone از کیبورد، ماوس، قلم و لمس پشتیبانی می‌کند. اپلیکیشن Your Phone هم‌اکنون برای تمامی گوشی‌های iOS و اندروید در دسترس می‌باشد اما در گوشی‌های اندرویدی رده‌ بالا نظیر گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با استفاده از قابلیت Link to Windows قابل دسترسی می‌باشد. مخصوصا این ویژگی برای گوشی‌های دارای قلم مفید و کاربردی خواهد بود.

از طرفی دیگر، اخیرا کمپانی مایکروسافت قابلیت‌های مختلفی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است از جمله بهبود فرآیند انتقال گالری تلفن همراه از طریق اپلیکیشن، پشتیبانی از صفحه‌ی لمسی در لپ‌تاپ شما جهت تعامل با گوشی هوشمند، پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان، بهبود فرآیند پشتیبانی از نوتیفیکیشن‌ها و قابلیت‌هایی مانند نمایش وضعیت باتری و تصویر پس‌زمینه‌ی گوشی هوشمند بر روی لپ‌تاپ. از این پس می‌توانید در گوشی خود متنی را با استفاده از قلم بنویسید و دقیقا همان متن را در سرفیس خود به صورت همزمان مشاهده کنید.

قابلیت پشتیبانی از قلم در اپلیکیشن Your Phone هم‌اکنون تنها در اختیار توسعه‌دهندگان ویندوزی می‌باشد ولی قطعا پس از انجام بررسی‌های نهایی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع