حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سیستم عامل iOS 12.4.4 برای آیفون 6 و 5s عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سیستم عامل iOS 12.4.4 در اختیار کاربران محصولات قدیمی اپل قرار گرفت. صاحبان گوشی های آیفون 6 و آیفون 5s می توانند آن را دریافت کنند.

اپل سیستم عامل iOS 12.4.4 را برای محصولات قدیمی خود عرضه کرد. این سیستم عامل در حقیقت برای دستگاه هایی در نظر گرفته شده که قادر به پشتیبانی از سیستم عامل iOS 13 نیستند اما اپل همچنان جدیدترین پچ های امنیتی را برای آن ها عرضه می کند.

کدام محصولات اپل آپدیت iOS 12.4.4 را دریافت می کنند؟

کدام محصولات اپل آپدیت iOS 12.4.4 را دریافت می کنند؟

این بروزرسانی برای آیفون های و آیپدهای قدیمی اپل عرضه شده است. لیست این محصولات به شرح زیر است:

  • آیفون 6
  • آیفون 6s
  • نسل اول آیپد ایر
  • آیپد مینی 2
  • آپید مینی 3
  • آیپاد تاچ 6

اپل در توضیحات مربوط به این بروزرسانی تنها به مسائل امنیتی اشاره کرده و نصب آن را به تمام کاربران توصیه کرده است. در صورتی که صاحب یکی از دستگاه های لیست بالا هستید، پیشنهاد می کنیم این آپدیت را دریافت کنید. اپل معمولا با عرضه یک آپدیت جدید برای محصولات جدید خود، برای تعدادی از دستگاه های قدیمی خود نیز بروزرسانی منتشر می کند تا نشان دهد به حفظ امنیت کاربران خود پایبند است.

گوشی آیفون 5s در سپتامبر 2013 معرفی شده است؛ بنابراین عرضه بروزرسانی جدید برای آن یک اقدام بزرگ محسوب می شود. در حالی که اپل برای دستگاهی با عمر 75 ماه بروزرسانی عرضه می کند، شرکت های اندرویدی به صورت استاندارد، تا 18 ماه از محصولات خود پشتیبانی نرم افزاری می کنند. اپل به تازگی سیستم عامل iOS 13.3 را نیز عرضه کرده است (سیستم عامل iOS 13.3 از سوی اپل عرضه شد).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع