محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با پست پلاس مردم را سورپرایز کرد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چند روز پیش وزیر ارتباطات از سورپرایزی برای مردم ایران خبر داد. محمدجواد آذری جهرمی امروز روز پنج شنبه با رونمایی از پست پلاس به وعده خود عمل کرد.

جهرمی با به اشتراک گذاشتن فیلمی در صفحه شخصی خود نوشت:

«خانم‌ها و آقایان به پست پلاس خوش آمدید.

ما به جای صحبت و جلسه چند اقدام عملیاتی انجام دادیم. که واقعا هزینه ها کمتر شود و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست انتقال بسته ای پستی با پهپاد را فراهم کردیم. که دیگر در هیچ جای ایران نفطه بافی نماند که غیر قابل دسترس باشد.

انتقال سریع دارو به بیمارستان ها جزیره ها سورپرایز کردن یکدیگر و…

از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود.

در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده اند. ما می توانیم!

خدا قوت به همه جوانان ایرانی برای این دستاورد. تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی. همچنین به مناسبت آغاز پست پلاس ارسال نامه در سراسر کشور در شنبه 23 آذر رایگان خواهد بود.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

در مورد این موج سورپرایز باید خدممتون بگم که خیلی از کامنت ها و توییت ها و استوری ها و پیامک ها را خواندم. واقعا خلاقیت شما مردم عزیز و اعتماد و لطفی که به بنده به عنوان خادم خود دارید یک دنیا ممنونم.

اتفاقا خیلی از این سورپرایز ها مثل ارسال ماهواره جدید؛ ارزان کردن اینترنت، پایان وس و… را در تقویم گذاشتم و در دو هفته آینده از این دستاوردها و خدمات زیاد خواهیم دید.

امیدورام تلاش هایم برای رفع فیلتر ها هم به نتیجه برسه.

خیلی از توییت ها و کامنت ها را برای بفیه در جلسات می خوانم تا بالاخره با واقعیت های جامعه و خواسته های شما آشنا شوند.

بالاخره ممکنه خبر خوب زیادی در این مدت نشنویم. یا حتی از شنیدن سورپرایز تعجب کنیم. اما من تمام تلاشم را می کنم که حداقل به انداره خودم برای شما مردم کار کنم و خبر خوب بدهم. همین شادی و هیجانی که این مدت در جامعه ایجاد شد خیلی ارزشمنده. کشور و مردم بزرگی داریم باید قدرشان را بدانیم. باید ایران را بهترین و پیشرفته ترین کشور دنیا کنیم. دوستتان دارم. ارادتمند شما مردم بزرگوار؛ محمدجواد.»

نظر شما در رابطه با سورپرایز وزیر ارتباطات چیست؟ آیا خواسته شما برآورده شده است؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع