ردمی K30 دو حفره در نمایشگر خود خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوایل هفته گذشته، گوشی ردمی K30 رسماً معرفی شد که وظیفه ادامه دادن موفقیت‌های دو سری تلفن هوشمند K20 و می ۹T را بر عهده دارد. هر دو عضو سری K ردمی به یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با پنل IPS با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز هستند و حفره‌ای قرصی‌شکل برای دوربین سلفی دوگانه آن‌ها در صفحه نمایش‌شان تعبیه بسته است. در جدیدترین نسخه این سری، به نظر می‌رسد که فضای خالی بین دو سنسور به وسیله نواری مشکیِ نرم‌افزاری پوشانده شده است.

طبق پست‌هایی که توسط وب‌سایت ویبو منتشر شده، این نرم‌افزار، فضای خالی بین دو دوربین جلویی را پوشانده است اما زمانی که وارد بخش تنظیمات نمایشگر می‌شوید، برای لحظه‌ای فضای خالی بین دو سنسور را خواهید دید. برخی کاربران موفق شده‌اند تا نمایشگر را مجبور به نادیده گرفتن این فضای خالی بین دو سنسور دوربین کنند و طراحی حفره‌ دوگانه را به نمایش بگذارند.

از آنجایی که گوشی ردمی K30 از پنل‌های LCD استفاده می‌شود، این نوار مشکی رنگ بسته به نورپردازی محیط تغییر می‌کند. نظر شما در خصوص این نوار و فضای خالی بین دو سنسور دوربین سلفی گوشی ردمی K30 چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران تک تایمز در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع