ارائه قابلیت جدیدی به نام Cameos برای اسنپ چت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قابلیت جدید اپلیکیشن اسنپ چت به کاربران اجازه می‌دهد که چهره‌شان را در قالب شخصیت‌های کمدی و ایموجی‌های جالب جاگذاری کنند و گیف های کوتاهی بسازند.

 

به گزارش تک تایمز از رایورز  به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، یکی از برگ برنده‌های اسنپ چت به نسبت سایر رقبا، الگوریتم‌های مرتبط با تغییر چهره این نرم‌افزار است که دائماً در حال بهتر شدن است.

در همین راستا اسنپ چت به‌تازگی از ویژگی جدیدی به نام Cameos رونمایی کرده است که سلفی‌های شما را در ویدیوهای کوتاهی قرار می‌دهد که شامل گربه‌ها، کارت‌های خرید و ویژگی‌های بسیار دیگری است.

ایده این قابلیت ارسال فایل‌های گیف سرگرم‌کننده به دوستانتان است.

 

بر اساس گیف‌هایی که اسنپ چت از این قابلیت منتشر کرده است، کاربران می‌توانند در گیف‌های ارسالی خود به‌عنوان یک گربه انسان‌نما، شخصی که یک کارت خرید را می‌راند، ایموجی غول‌پیکر و… ظاهر شوند.

علاوه بر این، امکان افزودن پیام‌های شخص

ی‌سازی‌شده در این گیف ها وجود دارد و همان‌طور که  از اسنپ چت انتظار می‌رفت حالات چهره، حرکات دهان و جزئیات چهره افراد را هم در نظر گرفته شده است.

 اسنپ چت


 

اگر دوست شما هم قابلیت Cameos را داشته باشد، شما می‌توانید آنها را هم در این قابلیت جذاب بیفزایید.

برای انجام این کار می‌بایست اسنپ چت را بازکرده، روی دکمه ایموجی ضربه بزنید، آیکون Cameos را لمس کرده، یکی از خانه‌ها را انتخاب کنید و سلفی بگیرید. سپس گزینه‌ای برای شما ظاهر می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن شخص دیگری را هم به این قابلیت بیفزایید.

شما می‌توانید گیف ساخته شده را با استفاده از بخش گفت‌وگو به شخص دیگری بفرستید.

 

گفتنی است این قابلیت، پتانسیل کمدی بودن بسیار بالایی دارد و موجب می‌شود که اسنپ چت نسبت به رقبایی نظیر اینستاگرام برتری داشته باشد.

این ویژگی در تاریخ 18 دسامبر روی سیستم عامل Ios و اندروید عرضه می‌شود و 150 قالب جالب برای ایجاد زمان مفرح در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع