هریک از مسیریاب‌های نشان و بلد چند نفر کاربر دارند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

عوامل مسیریاب‌های نشان و بلد با حضور در رویداد یلدا سامیت، جزئیاتی از عملکرد سرویس خود و تعداد کاربرانشان را ارائه کردند.

یلدا سامیت دقایقی پیش به‌پایان رسید و در رویداد امسال نیز، شاهد حضور بنیان‌گذاران و مدیران کسب‌و‌کارهای متنوع بودیم که با انتقال تجربیات خود سعی بر هدایت استارتاپ‌ها می‌کردند. در‌این‌بین و در نشستی سه‌نفره، حسین بخشایشی، مدیر استراتژی اپلیکیشن مسیریاب نشان و زویا نیکنام، مدیر روابط‌عمومی مسیریاب بلد درباره‌ی سرویس خود و شرایط آن گفت‌وگو کردند. شایان ذکر است اپلیکیشن‌های نشان و بلد اصلی‌ترین سرویس‌های نقشه و مسیریاب بومی در کشور هستند.

در ابتدای این نشست، زویا نیکنام تعداد کاربران فعال بلد را ۳/۵ میلیون نفر عنوان کرد؛ در‌حالی‌که بخشایشی اپلیکیشن نشان را با ۳/۸ میلیون کاربر فعال، سرویس محبوب‌تری دانست. درادامه‌ و در پاسخ چرایی نیاز به سرویس‌های بومی نقشه و مسیریاب، رفع نیاز‌های خاص کاربران عنوان شد. به‌گفته‌ی مدیر استراتژی نشان، اپلیکیشن‌های نقشه و مسیریاب داخلی می‌توانند سرویس‌های ارزش افزوده‌ی جذاب و کاربردی ارائه کنند که در‌این‌میان، می‌توان به نام مغازه‌ها و محل تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و افزوده‌شدن محل بیش از ۲۰ هزار سرعت‌گیر اشاره کرد که به‌کمک کاربران آن‌ها انجام شده بود. 

نشان و بلد - یلدا سامیت

نیکنام درادامه درباره‌ی طرح‌های درآمدزایی سرویس‌های نقشه و مسیریاب گفت:

سرویس‌های نقشه و مسیریاب طرح درآمدزایی مشخصی دارند. ارائه‌ی API و تبلیغات مهم‌ترین این طرح‌ها است که البته هنوز به مرحله‌ی درآمدزایی از سرویس خود نرسیده‌ایم. 

درپایان نیز، مدیر استراتژی نشان از اضافه‌شدن قابلیت‌هایی اعم از مسیریابی پیاده‌ و دوچرخه‌سواران درکنار ارائه‌ی زمان تخمینی رسیدن اتوبوس و مترو به سرویس خود در آینده‌ی نزدیک خبر داد. سرویس بلد نیز به واقعیت افزوده و ارائه‌ی اطلاعات مسیریابی با حمل‌و‌نقل عمومی به‌عنوان قابلیت‌های آتی خود اشاره کرد.

دیدگاه شما درباره‌ی اپلیکیشن‌های مسیریاب نشان و بلد چیست؟ 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع