گلکسی اس 11 سامسونگ مجهز به دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی های سری گلکسی اس 11 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این محصولات با دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی وارد بازار می شوند.

ماه گذشته میلادی گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که خبر از حضور دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی گوشی های گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس می داد (نشان تجاری Space Zoom به کدام ویژگی دوربین گلکسی S11 اشاره می کند؟). در این گزارش به سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو اشاره شده بود. حال به تازگی افشاگر معروف، Ice Universe این اطلاعات را تایید کرده، البته خبر از حضور چنین سنسوری در گلکسی S11e نیز داده است.

توییت این افشاگر به شرح زیر است:

سامسونگ به دنبال افزایش رزولوشن و پیکسل لنزهای تله فوتو است و گوشی های سری گلکسی اس 11 شامل گلکسی S11، گلکسی S11 پلاس و گلکسی S11e به سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی مجهز می شوند.

بر اساس شایعات، گلکسی اس 11 و S11 پلاس دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی خواهند بود (سامسونگ گلکسی S11 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می شود). در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با سنسور اصلی دوربین گلکسی S11e در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

گلکسی اس 11

پرچمداران آینده سامسونگ در مقایسه با گوشی های سری گلکسی S10 ابعاد بزرگتری خواهند داشت (ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 سامسونگ لو رفت). سامسونگ ظرفیت باتری این محصولات را افزایش می دهد، چرا که گفته می شود رفرش ریت نمایشگر آن ها با افزایش همراه می شود (گلکسی S11 پلاس از باتری 5000 میلی آمپری استفاده می کند؟).

در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشند، در تاریخ 18 فوریه با گوشی های سری گلکسی S11 ملاقات می کنیم (تاریخ معرفی گلکسی S11 سامسونگ لو رفت). در این تاریخ احتمالا نسل دوم گوشی انعطاف پذیر گلکسی Fold نیز به صورت رسمی معرفی می شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع