تصاویر قاب گوشی های سری هواوی P40 در اختیار رسانه ها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهایی که به تازگی از قاب سری هواوی P40 منتشر شده، مشخصات ظاهری این گوشی ها را تا حدودی برملا می کنند.

تنها چند ساعت پس از انتشار رندرهای سری جدید P40، تصاویر قاب این محصولات نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفت (رندرهای جدید هواوی P40 و P40 پرو به فضای مجازی راه پیدا کرد). همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، شکل این قاب ها کاملا با مشخصات ظاهری پرچمداران جدید همخوانی دارند و به نظر می رسد که فرد افشاگر، در واقع منتظر یک فرصت مناسب بوده تا عکس ها را منتشر کند.

هواوی P40

این قاب ها از نوع راگد (Rugged) بوده و از قدرت محافظتی بسیاری برخوردار هستند. یک فضای خالی مستطیل شکل در قسمت کناری آن ها به چشم می خورد که به طور قطع مربوط به ماژول دوربین است. در تصویر بعدی مشخصات ظاهری این سیستم یعنی فلش LED غول پیکر و تعداد سنسورهای عکاسی نشان داده شده اند.  

شاید برایتان جالب باشد:  هواوی P40 اواخر مارس 2020 رسما معرفی می شود

ظاهرا پرچمدار جدید شرکت هواوی، یا از حفره درون نمایشگری برای دوربین سلفی بهره می برد و یا در بالای نمایشگر آن یک بریدگی کوچک در نظر گرفته شده است؛ چراکه شکل ظاهری قاب ها، تئوری استفاده از مکانیزم پاپ-آپ را به طور کامل رد می کند.

هواوی P40

با مشاهده دقیق تر این تصاویر می توان فهمید که در سری هواوی P40، خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست. طبق اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، مدل پرو این محصول با صفحه نمایش 6.5 اینچی یا 6.7 اینچی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد؛ حال آنکه اندازه نمایشگر P40 تنها برابر با 6.2 اینچ است. از دیگر مشخصات نسخه پرو می توان به پورت USB-C، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 50 وات و بهره مندی از پردازنده قدرتمند کایرین 990 اشاره کرد. این محصولات در مارس 2020 معرفی می شوند.

Source: gizchina

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع