گوشی‌های A91 و A8 اوپو رسما معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اوپو گوشی‌های مقرون به‌صرفه سری A خود را معرفی کرد. دو گوشی A91 و A8، با مشخصات میان‌رده و قیمت‌های مناسب راهی بازار چین خواهند شد. هنوز مشخص نیست که این گوشی‌ها چه زمانی به دیگر بازارهای جهانی راه پیدا خواهند کرد.

اوپو A91

گوشی A91 اوپو مجهز به نمایشگر ۶٫۴ اینچی آمولد فول‌ اچ‌دی پلاس با نسبت تصویری ۲۰:۹ و ناچ قطره‌ای به همراه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل می‌باشد. ضمن اینکه این گوشی مجهز به سنسور اثرانگشت در زیر صفحه نمایش، دوربین ۴گانه مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد.

این گوشی از پردازنده هلیو مدیاتک P70 در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌ میبرد. باتری ۴۰۰۰mAh این گوشی از شارژ سریع ۳۰وات VOOC3.0 پشتیبانی می‌کند. A91 با اندروید ۹ و رابط کاربری ColorOS 6.1 عرضه می‌شود.

اوپو A91 در رنگ‌های آبی تیره، قرمز و گرادینت و با قیمت ۲۸۵ دلار از تاریخ ۲۶ دسامبر در دسترس خواهد بود.

اوپو A8

این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچی اچ‌دی پلاس آی‌پی‌اس با نسبت تصویری ۲۰:۹ می‌باشد و از ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل بهره می‌برد. دوربین ۳گانه این گوشی دارای سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسل و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

سنسور اثرانگشت این گوشی نیز در پشت آن قرار گرفته است. این گوشی از پردازنده هلیو P35 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. باتری ۴۲۳۰mAh، اندروید ۹ و رابط کاربری ColorOS 6.1 از دیگر مشخصات این گوشی است.

اوپو A8 در رنگ‌های مشکی و لاجوردی و با قیمت ۱۷۰ دلار از ۲۶ دسامبر قابل خریداری خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع