وان پلاس ۸ پرو از اتصال ۵G دوحالته پشتیبانی خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس ۸ پرو به‌لطف افشاگری یک خبرچین معتبر به نام سودانشو آمبور (Sudhanshu Ambhore)، در وب‌سایت وزارتخانه صنعت و فناوری اطلاعات چین رویت شد. لیست یافته‌شده در این وب‌سایت، جزییات مهم جدیدی را درباره وان پلاس ۸ پرو آشکار کرده است.

براساس این لیست، وان پلاس ۸ پرو از اتصال ۵G دوحالته و همچنین چندین باند فرکانس مختلف از جمله n78 ،n41 ،n1 و n79 پشتیانی خواهد کرد. گفته می‌شود که گزینه ۵G در وان پلاس ۸ پرو، قابلیت دسترسی گسترده‌تری خواهد داشت.

لیست مذکور، به‌غیر از این مورد، اطلاعات جدید دیگری درباره وان پلاس ۸ پرو ندارد. رندرهایی که قبلا افشا شده‌اند نشان می‌دهند که این هندست از طراحی دوربین هول پانچ، مشابه نمونه به کار رفته بر روی گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ سامسونگ بهره خواهد برد. وان پلاس ۸ پرو همچنین مانند مدل قبلی خود دارای لبه‌های خمیده خواهد بود و نمایشگر آن قرار است یک پنل ۶.۶۵ اینچی باشد که کمی بزرگتر از صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی وان پلاس ۸ است.

براساس شایعات موجود این گوشی دارای یک ست‌آپ دوربین چهارگانه با چیدمان عمودی در پشت خود است. انتظار می‌رود که دوربین چهارم آن یک سنسور عمقی سه‌بعدی از نوع مدت زمان پرواز باشد که برای کاربردهای عکاسی سه‌بعدی، واقعیت افزوده و تصاویر پرتره استفاده خواهد شد. سایر مشخصات گوشی شامل یک حفره برای میکروفون در لبه بالایی و یک پورت USB-C و اسپیکر بازطراحی‌شده در پایین دستگاه می‌شود. وان پلاس ۸ پرو ابعادی برابر ۱۶۵.۳x۷۴.۴x۸.۸ میلیمتر دارد.

وان پلاس تصمیم دارد وان پلاس ۸، وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۸ لایت را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع