ایسوس ZenBook Duo معرفی شد؛ لپ تاپی با دو نمایشگر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایسوس ZenBook Duo از راه رسید. این لپ تاپ وزن و ضخامت کمی داشته و از دو نمایشگر بهره می برد. قدرت این محصول توسط پردازنده نسل دهم اینتل تامین می شود.

شرکت ایسوس نسخه بهبودیافته زنبوک Duo را در CES 2020 معرفی کرد. ایسوس ZenBook Duo نسخه جایگزین ایسوس زنبوک پرو Duo محسوب می شود که در مقایسه با گذشته باریک تر و سبک تر شده است. این لپ تاپ 14 اینچی از نمایشگر دوم با نام ScreenPad Plus و ابعاد 12.6 اینچی بهره می برد. این نمایشگر دوم کارایی لپ تاپ جدید ایسوس را افزایش می دهد.

قابلیت ScreenPad Plus نحوه ارتباط کاربران با این لپ تاپ را تغییر می دهد و مولتی تسکینگ را تبدیل به امری ساده می کند. این نمایشگر می تواند حداکثر 3 پنجره را در اختیار کاربران قرار دهد. نمایشگر 14 اینچی این لپ تاپ دارای رزولوشن فول اچ دی است و برخلاف نسخه پرو، نمی توان آن را با پنل 4K و OLED سفارش داد. ایسوس برای تامین قدرت آن به جای پردازنده های سری H اینتل، از سری U استفاده کرده است.

ایسوس ZenBook Duo

از مشخصات ایسوس ZenBook Duo می توان به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7، حداکثر 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 اشاره کرد. حداکثر ظرفیت ذخیره سازی این لپ تاپ به 1 ترابایت SSD می رسد که برای افزایش سرعت آن، ایسوس از 4 حافظه SSD استفاده می کند.

در حال حاضر ایسوس قیمت این لپ تاپ را اعلام نکرده؛ با این حال به عرضه آن در سه ماهه اول سال جاری میلادی اشاره کرده است. لازم به ذکر است؛ لپ تاپ ایسوس ZenBook Pro Duo با قیمت 2499 دلار به فروش می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع