وان پلاس Concept One با دوربین اسرارآمیز معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – وان پلاس Concept One از راه رسید. وان پلاس کانسپت وان از طراحی جذابی بهره می برد و دارای دوربین اصلی نامرئی است.

وان پلاس در گذشته خبر از معرفی یک گوشی مفهومی در نمایشگاه CES 2020 داده بود و حال در این نمایشگاه شاهد رونمایی از آن هستیم. وان پلاس کانسپت وان در مقایسه با محصولات گذشته این برند طراحی متفاوتی دارد و یک گوشی لوکس محسوب می شود. پنل پشتی آن دارای جنس چرم بوده و در مرکز آن شاهد یک نوار شیشه ای هستیم. رنگ چرم پنل پشتی نارنجی بوده که البته مک لارن آن را Papaya نامگذاری کرده است. این چرم کیفیت بسیار بالایی دارد.

برای اولین بار همکاری وان پلاس و مک لارن تنها به استفاده از برند مربوط نبوده و گوشی وان پلاس Concept One از فناوری این برند انگلیسی استفاده کرده است.

دوربین جادویی وان پلاس Concept One

دوربین جادویی وان پلاس Concept One

این گوشی هوشمند از شیشه الکتروکرومیک بهره می برد که توسط آن، سنسورهای دوربین اصلی مخفی شده اند. بد نیست بدانید از این شیشه برای ساخت سقف سوپراسپرت مک لارن 720S نیز استفاده شده است. این شیشه در مدت زمان 0.7 از تیره به شفاف تغییر حالت می دهد. در حقیقت با باز کردن اپلیکیشن دوربین، شیشه شفاف شده و امکان عکس‌برداری فراهم می شود.

مهندسین زیادی روی این ایده کار کرده اند. این مکانیزم انرژی بسیار کمی مصرف می کند. وان پلاس برای دوربین اصلی از دو لایه شیشه ای استفاده کرده که ضخامت هر یک به 0.15 میلی متر می رسد. در میان آن ها، یک پنل الکتروکرومیک با ضخامت 0.05 میلی متر قرار گرفته که چنین کاری را انجام می دهد.

مشخصات فنی وان پلاس کانسپت وان

مشخصات فنی وان پلاس کانسپت وان

این دستگاه از نظر مشخصات فنی و نرم افزار تفاوتی با وان پلاس 7T پرو ندارد و حتی طراحی پنل جلویی آن نیز مشابه پرچمدار وان پلاس است. با توجه به این موضوع، با یک گوشی هوشمند قدرتمند، لوکس و جذاب روبه‌رو هستیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع