رندرهای آیفون 9 به طراحی مشابه با آیفون 8 اشاره می کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رندرهای آیفون 9 در اختیار رسانه ها قرار گرفت که بر اساس آن ها، ضخامت بیشتری نسبت به آیفون 8 دارد و احتمالا به پنل شیشه ای و قاب فلزی براق مجهز می شود.

اگر به خاطر داشته باشید افشاگر معروف دنیای موبایل یعنی OnLeaks، نه ماه پیش از معرفی آیفون 11 پرو، مشخصات واقعی این محصول را برملا کرد. حال این خبرچین، رندرهای گوشی آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 را نیز در معرض دید گذاشته است.

گوشی آیفون 9 به نمایشگر ال سی دی 4.7 اینچی مجهز شده و حاشیه آن نسبت به مدل قبلی خود یعنی آیفون 8 اندکی بیشتر است. بهره گیری از تراشه اپل A13 بایونیک، حافظه اصلی 64/128 گیگابایتی، Touch ID و دوربین اصلی تکی نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می آیند. گوشی جدید برخلاف آیفون SE از جک هدفون 3.5 میلیمتری پشتیبانی نمی کند.  

تصاویر نشان می دهند که آیفون 9 احتمالا مانند آیفون 11 پرو به پنل شیشه ای و قاب فلزی براق مجهز شده است. البته OnLeaks گفته که نوع مواد به کار رفته در این دستگاه هنوز مشخص نیست و نمی توان به طور قطع درباره آن اظهار نظر کرد. ظاهرا قرار است گوشی جدید با قیمت نسبتا پایین (399 دلار) به بازار عرضه شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، می توان گفت که اپل برای ساخت این محصول نیز از همان قاب آلومینیومی مات استفاده می کند.

رندرهای آیفون 9

در پایان نگاهی به ابعاد ظاهری آیفون 9 می اندازیم. طول و عرض این محصول به ترتیب برابر با 138.5 و 67.4 میلیدمتر بوده و ضخامت آن حدود 7.8 میلی متر، یعنی 0.5 میلی متر بیشتر از گوشی آیفون 8 است. OnLeaks اظهار داشته که این اطلاعات فراتر از گمانه زنی های ساده هستند.

آیفون SE 2 طبق پیش بینی های تحلیلگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو، از اواخر ماه مارس و در رنگ بندی های خاکستری، نقره ای و قرمز در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع