با ویژگی جدید توییتر آشنا شوید؛ محدودیت پاسخ به توییت ها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ویژگی جدید توییتر به کاربر اجازه می دهد تا افراد مجاز در مکالمات را مشخص کند. این ویژگی در اواخر سال جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد.

به نظر می رسد که توییتر، روش دیگری را برای کاهش آزار و اذیت در منشن ها فراهم آورده است. در این روش، افراد ناهنجار نمی توانند پاسخی را برای پست شما ارسال کنند. توییتر در حال ساخت یک ویژگی جدید است که به کاربر اجازه می دهد تا افراد مجاز در مکالمات را مشخص کند. علاوه بر گزینه پیش فرض آزاد برای همه، کاربر می تواند قابلیت ثبت پاسخ را تنها برای افراد دنبال شونده یا منشن شونده (گروه)، افراد حاضر در مکالمات (پنل) یا هیچ کاربری (اعلامیه) فعال کند. به بیان بهتر، دیگر نیازی به محرمانه کردن حساب کاربری جهت اجتناب از نوشته های آزاردهنده غریبه ها نیست. ویژگی محدودیت پاسخ دهی، در اواخر سال جاری عرضه می شود.

به غیر از ویژگی جدید توییتر، اصلاحات بیشتری در راه هستند که از جمله آن ها می توان به رابط مکالمات اشاره کرد که در اپلیکیشن آزمایشی راه اندازی شده و در ماه های آینده به نسخه اصلی اضافه می شود. فهرست ها نیز بهبود داده می شوند. تنظیم نمایش لیست و صفحه هایی که در یافتن لیست های مفید به کاربر کمک می کنند، از جمله قابلیت های اضافه شده در فهرست ها به حساب می آیند.

باید خاطر نشان کرد که ویژگی جدید توییتر از منشن های ناخواسته جلوگیری نمی کند. در صورت فعال بودن قابلیت پیام مستقیم، کاربر باز هم با پیام های مستقیم ناخوشایند مواجه خواهد شد. با این حال، محدودیت پاسخ دهی به طور چشمگیری موجب تغییر نحوه تعامل افراد با یکدیگر در فضای توییتر می شود. بدیهی است که با تعیین افراد مجاز برای شرکت در مباحث و موضوعات داغ و تازه، افراد رغبت کمتری برای ترک این سرویس پیدا می کنند.

افراد مشهور نیز حالا می توانند با خیالی آسوده، به فعالیت خود در توییتر ادامه داده و دیگر نگران پاسخ های زننده از سوی افراد نباشند. البته باید توجه کرد که این ویژگی، معایبی را نیز با خود به همراه دارد. به عنوان مثال می توان به ریسک تقویت حباب رسانه اجتماعی اشاره کرد، به طوری که تنها افراد همفکر با یکدیگر در ارتباط بوده و قادر به شنیدن نظرات مخالف نیستند. بنابراین در صورت تمایل به گسترش ذهنیت خود، بهتر است از قابلیت محدودسازی پاسخ افراد استفاده نکنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع