بی ام و X2 xDrive25e پلاگین هیبریدی رسما معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بی ام و X2 xDrive25e از راه رسید. این کراس اوور پلاگین هیبریدی آلمانی قدرتی برابر با 217 اسب بخار در اختیار راننده قرار می دهد.

در گذشته شاهد معرفی نسخه هیبریدی بی ام و X1 بودیم و حال این شرکت آلمانی تصمیم گرفته نسخه پلاگین هیبریدی کراس اوور ایکس 2 را معرفی کند. در صورتی که به موتورهای قدرتمند و حجیم علاقه دارید، بی ام و X2 xDrive25e پلاگین هیبریدی انتخاب مناسبی برای شما محسوب نمی شود. بی ام و برای این محصول خود یک موتور 3 سیلندر با حجم 1.5 لیتر در نظر گرفته است. این موتور قدرت و گشتاوری برابر با 123 اسب بخار و 220 نیوتن متر تولید می کند که توسط یک گیربکس 6 سرعته خودکار تیپ ترونیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

بی ام و X2 xDrive25e

علاوه بر این موتور بنزینی، شاهد استفاده از یک موتور برقی در این کراس اوور بی ام و نیز هستیم. این موتور قادر به تولید 94 اسب بخار قدرت و 165 نیوتن متر گشتاور است. قدرت این موتور به چرخ های عقب منتقل می شود تا با یک خودروی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک روبه‌رو باشیم. این موتور به همراه باتری 10 کیلوواتی بردی در محدوده 55 تا 57 کیلومتر دارد.

بی ام و X2 xDrive25e

در حالت کلی بی ام و X2 xDrive25e پلاگین هیبریدی قدرتی برابر با 217 اسب بخار و گشتاوری برابر با 385 نیوتن متر در اختیار راننده قرار می دهد. سرعت این خودرو در مدت زمان 6.8 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 195 کیلومتر بر ساعت است. در حالت تمام الکتریکی، حداکثر سرعت آن برابر با 135 کیلومتر بر ساعت است.

با شارژ معمولی 80 درصد ظرفیت باتری در مدت زمان 4 ساعت شارژ می شود، البته شارژ کامل آن به 5 ساعت زمان نیاز دارد. این مدت زمان با استفاده از شارژر i Wallbox به 3 ساعت کاهش پیدا می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع