بروزرسانی به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا به سرعت اپلیکیشن‌ها را رتبه‌بندی و نظرات خود را اعلام کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هیچکس نمی‌داند که آیا در Googleplex در شهر Mountain View اتاقی وجود دارد که مهندسان این شرکت به مدت چند روز در داخل آن اتاق نشسته و در مورد نحوه‌ی بهبود اپلیکیشن‌ها فکر می‌کنند و در نهایت به ارائه‌ی بروزرسانی‌ها منجر می‌شود؟ حتی ممکن است محرومیت از آب و غذا و برخی از روش‌های شکنجه‌ی قرون وسطایی نیز بر روی این افراد اعمال گردد! هنوز مشخص نیست که آیا آخرین بروزرسانی‌ها در Play Store نتیجه‌ی چنین روش‌هایی است یا خیر اما گوگل روند مورد استفاده توسط کاربران اندرویدی را مورد بررسی قرار می‌دهد و نظرات آن‌ها را در مورد اپلیکیشن‌ها می‌پرسد، در نهایت پس از بررسی‌های متعدد برای اپلیکیشن‌های موردنظر بروزرسانی‌هایی را ارائه می‌نماید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Android Police، از همان ابتدای کار برخی از کاربران گوشی‌های اندرویدی، می‌توانند بروزرسانی‌های سمت سرور را دریافت نموده و نظرات خود را در یک بخش بررسی اختصاصی اضافه نمایند. این صفحه قرار است در Play Store در زیر بخش My apps & games نمایش داده شود. در آنجا بخشی به نام نقد و بررسی وجود دارد که ۳ زیرمجموعه‌ی آن شامل new tabs، Unreviewed و Posted می‌باشد. بخش former اپلیکیشن‌هایی را به شما نشان می‌دهد که هنوز آن‌ها را بررسی نکرده‌اید و می‌توانید به راحتی این کار را در زمان درست انجام دهید. بخش Posted نظرات بازبینی‌هایی را که قبلا منتشر کرده‌اید به شما نشان می‌دهد. برخی از موارد نیز وجود دارد که شما ممکن است به هیچ عنوان نپسندید. بخش Unreviewed برخی از برنامه‌هایی را نشان می‎‌دهد که دیگر در گوشی شما وجود ندارند و به نظر می‌رسد نظمی که در این برنامه‌ها وجود دارد کاملا تصادفی است.

بروزرسانی به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا به سرعت اپلیکیشن‌ها را رتبه‌بندی و نظرات خود را اعلام کنند

هنوز خودمان این قابلیت را حتی در گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ دریافت نکرده‌ایم و انتظار داریم تا در آینده‌ای نزدیک این ویژگی را دریافت کنیم. از آنجایی که این قابلیت یک بروزرسانی سمت سرور می‌باشدف تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، منتظر باشید تا بروزرسانی‌ برای دستگاه شما اعمال گردد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع