چانگان UNI T از راه رسید؛ کراس اووری خشن و جذاب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – چانگان UNI T معرفی شد. این کراس اوور چینی که از موتور 1.5 لیتری و 2.0 لیتری توربوشارژ بهره می برد، در ماه آوریل در معرض دید عموم قرار می گیرد.

دوباره شاهد رونمایی از یک خودروی چینی جدید هستیم. این خودرو توسط چانگان و با برند UNI معرفی شده است. چانگان یک شرکت چینی بوده که البته با شرکت فورد و همچنین گروه PSA نیز همکاری می کند. به نظر می رسد برند UNI اولین خودروی خود را برای خریداران جوان رونمایی کرده است. چانگان UNI T در ماه آوریل 2020 و در نمایشگاه پکن در معرض دید عموم قرار می گیرد.

طول این کراس اوور برابر با 4515 میلی متری بوده، عرض آن به 1870 میلی متر می رسد و فاصله دو محور چرخ های آن برابر با 2710 میلی متر است. چانگان UNI T یک کراس اوور کامپکت محسوب می شود؛ با این حال بر اساس تصاویر منتشر شده انتظار می رود فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار دهد.

چانگان UNI T

در جلوی این خودرو شاهد حضور یک جلو پنجره بزرگ به همراه چراغ های LED باریکی هستیم. در این بخش از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. طراحی دستگیره درب های عقب مانند خودروی تویوتا C-HR و هوندا HR-V است. در بخش پشتی با طراحی تهاجمی روبه‌رو هستیم. در این بخش 4 خروجی اگزوز به همراه دیفیوزر در نظر گرفته شده است.

چانگان UNI T

خریداران می توانند این کراس اوور را با موتور 1.5 لیتری و یا 2.0 لیتری توربوشارژ سفارش دهند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت چانگان UNI T و یا تاریخ عرضه آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع