به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه iOS یوتیوب منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل قابلیت جدیدی را با عنوان موضوعات (Topics) برای نسخه آی‌اواس برنامه یوتیوب عرضه کرد. این فیلترها که در بخش اشتراک قرار دارند شامل گزینه‌های همه (All)، ادامه تماشا (Continue watching)، زنده (Live) و پست (Post) می‌شوند.

به گفته گوگل زمانی که شما گزینه همه را انتخاب می‌کنید، تمام ویدیوها از کانال‌هایی که مشترک آنها هستید از آخر به اول برای شما نمایش داده می‌شود. در حالت پیش‌فرض این گزینه در برنامه فعال است. اگر گزینه امروز (Today) را انتخاب کنید، ویدیوهایی را می‌بینید که در ۲۴ ساعت گذشته منتشر شده‌اند. گزینه ادامه تماشا ویدیوهایی را نشان می‌دهد که پیش از این بخشی از آنها را مشاهده کرده‌اید، اما به پایان نرسیده‌اند. گزینه‌ای به اسم دیده نشده (Unwatched) وجود دارد که تنها ویدیوهایی را که تاکنون مشاهده نکرده‌اید برای شما به نمایش می‌گذارد. با انتخاب گزینه زنده، تنها استریمرهای یوتیوب نشان داده می‌شوند. در نهایت نیز گزینه پست می‌باشد که پیام‌هایی از انجمن‌هایی را که مشترک آنها هستید را به شما نشان می‌دهد.

این فیلترها دلخواه هستند و کاربر به راحتی می‌تواند آنها را غیرفعال کند. این ویژگی‌ها برای کاربران آی‌اواس در دسترس خواهد بود، اما کاربران اندرویدی باید منتظر آپدیت‌های آینده برنامه باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع