حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر اولیه‌ی مربوط به هوآوی P40 پرو فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هوآوی مدتی است که با دولت چین و ایالات متحده درگیر می‌باشد اما این امر مانع از ورود این شرکت به بخش تحقیقات و توسعه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نشده است. از طرفی دیگر، ممکن است تصور کنید که این شرکت تصمیم گرفته تا دنباله‌ رو شرکت سامسونگ باشد. به تازگی شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۰ را ماه آینده معرفی نماید و از طراحی سوراخ پانچ بر روی پنل جلویی و چهار لنز دوربین مختلف بر روی پنل پشتی برخوردار خواهند بود.

اکنون هوآوی تصمیم گرفته است تا همان مفهوم را دنبال نماید و این موضوع از تصاویر اولیه‌ی فاش شده در Evleaks به طور کامل مشخص است. رندرهایی که توسط Evleaks اشتراک گذاشته شده است یک طراحی شبیه به گلکسی اس ۲۰ را برای ما نشان می‌دهد و دقیقا همانند این سری از گوشی‌های سامسونگ از یک دوربین سلفی دوگانه در سوراخ پانچ و پنج ماژول دوربین اصلی بر روی پنل پشتی برخوردار می‌باشد. طبق توییت منتشر شده از سوی Evleaks تایید می‌کند که هوآوی از لنزهای ساخته شده توسط شرکت Leica به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

اگر نگاه دقیق‌تری به توییت منتشر شده از سوی Evleaks بیندازیم خواهیم دید که نحوه‌ی تنظیم دوربین‌های این دستگاه به صورت یک ماژول دوربین پنچ‌گانه همراه با یک فلش دوگانه می‌باشد.

تصاویر اولیه‌ی مربوط به هوآوی P40 پرو فاش شد

همچنین در توییت بعدی Evleaks عبارت “۳/۲۶” به اشتراک گذاشته شده است که ممکن است به تاریخ معرفی این دستگاه (۲۶ مارس ۲۰۲۰) اشاره داشته باشد. با تمامی این تفاسیر هوآوی در خصوص گوشی هوشمند هوآوی P40 پرو صحبتی نکرده است ولی انتظار داریم تا در طی ماه‌های آتی شاهد خبرهایی جدیدتر در مورد این دستگاه باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع