بی ام و i4 مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 با بی ام و i4 مفهومی ملاقات می کنیم. برخی از مشخصات این خودروی برقی فاش شده است.

در ماه های گذشته شرکت بی ام و اشاره زیادی به خودروی الکتریکی i4 کرده است. حال بر اساس گزارشی جدید، مدل مفهومی این خودروی آلمانی در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد. وب‌سایت BMWBlog به این موضوع اشاره کرده که مدل کانسپت این خودرو شباهت زیادی به نسخه تجاری آن دارد.

در حالی که نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس برگزار می شود، بی ام و بخشی از مشخصات i4 را منتشر کرده است. این خودروی آلمانی به یک موتور برقی با امکان تولید 523 اسب بخار قدرت مجهز می شود. سرعت این خودرو در مدت زمان 4 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر می رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 200 کیلومتر بر ساعت است.

بی ام و i4

بی ام و برای این خودرو از یک باتری 80 کیلووات ساعتی استفاده می کند که وزنی برابر با 550 کیلوگرم دارد. با توجه به این باتری، با هر بار شارژ می توان مسافتی برابر با 600 کیلومتر را با آن طی کرد. بی ام و به سرعت بالای شارژ این خودرو نیز اشاره کرده است. با استفاده از شارژر 150 کیلوواتی، 80 درصد ظرفیت باتری در مدت زمان 35 دقیقه شارژ می شود.با 6 دقیقه شارژ می توان تا 100 کیلومتر مسافت با آن رانندگی کرد.

در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو بودیم. طراحی آن ترکیبی از خودروهای سری 3 و سری 4 گرن کوپه است. بی ام و در رابطه با طراحی این خودرو اعلام کرده با یک خودروی جذاب و اسپرت روبه‌رو خواهیم بود که فضای زیادی در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع