مشخصات کامل سری اس۲۰ سامسونگ قبل از رونمایی افشاء شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

قرار است سامسونگ رویداد رونمایی از محصولات جدید خود را ۱۱ فوریه در سان‌فرانسیسکو برگزار کند و محصولاتی مانند گلکسی باد پلاس، گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی اس۲۰ را در آن معرفی کند. حالا پیش از رونمایی رسمی، مشخصات کامل گوشی‌های اس۲۰، اس۲۰ پلاس و اس۲۰ اولترا افشاء شده است.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ ۵G

این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۲ اینچی آمولد داینامیک +WQHD با نسبت تصویری ۲۰:۹ می‌باشد و نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز است. در این دستگاه از پردازنده اگزینوس ۹۹۰ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. اس۲۰ دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی می‌باشد. دوربین پشتی از زوم اپتیکال ۳ برابر و ضبط ویدیو ۸K پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی نیز توانایی ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴۰۰۰mAh، بلندگوهای Dolby Atmos Stereo AKG و گواهی IP68 اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ پلاس ۵G

این دستگاه دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی آمولد داینامیک +WQHD با نسبت تصویری ۲۰:۹ می‌باشد. اس۲۰ پلاس دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید، لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی می‌باشد. دوربین پشتی از زوم اپتیکال ۳ برابر و ضبط ویدیو ۸K پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی نیز توانایی ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۴۵۰۰mAh، بلندگوهای Dolby Atmos Stereo AKG و گواهی IP68 اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا ۵G

این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۹ اینچی آمولد داینامیک +WQHD با نسبت تصویری ۲۰:۹ می‌باشد و نرخ تازه‌سازی آن مانند دو گوشی قبلی ۱۲۰ هرتز است. این دستگاه دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، لنز ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ToF می‌باشد. دوربین پشتی از ضبط ویدیو ۸K پشتیبانی می‌کند. دوربین جلویی نیز توانایی ضبط ویدیو ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰mAh، بلندگوهای Dolby Atmos Stereo AKG و گواهی IP68 اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع