گلکسی واچ 2 سامسونگ در ماه فوریه رونمایی می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شماره مدل جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که احتمالا به ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ 2 تعلق دارد. ظاهرا در ماه فوریه از این محصول رونمایی می شود.

سامسونگ در حال کار روی ساعت هوشمند دیگری است که ظاهرا در ماه آینده از آن رونمایی می شود. یک شماره مدل جدید در فضای آنلاین منتشر شده که به احتمال زیاد به ساعت هوشمند گلکسی واچ 2 تعلق دارد.

وب سایت گلکسی کلاب به تازگی از وجود یک ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R840 خبر داده است. این شماره با شماره اسمارت واچ های قبلی سامسونگ مانند SM-R800 همخوانی دارد که متعلق به Galaxy Watch عرضه شده در ماه اوت سال 2018 است.

سامسونگ در سال گذشته و در یک بازه زمانی کوتاه، از دو مدل ساعت هوشمند به نام اکتیو و اکتیو 2 رونمایی کرد. ساعت ورزشی اول در کنار گلکسی S10 و مدل دوم در کنار گلکسی نوت 10 عرضه شد.

در حال حاضر ابهامات زیادی درباره ساعت جدید سامسونگ با نام احتمالی گلکسی واچ 2 وجود دارد. تنها مشخصه لو رفته دستگاه به شماره مدل SM-840، ظرفیت باتری 330 میلی آمپر ساعتی است. باتری نقطه عطف فروش ساعت های هوشمند گلکسی بوده و احتمالا مدل آینده نیز از دوام مشابه با مدل های قبلی بهره مند خواهد بود.

ظاهرا Galaxy watch 2 از بهبودهای اعمال شده در ساعت اکتیو 2، مثل گزینه های سفارشی سازی بیشتر، پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی و ویژگی های جدید Samsung Health برخوردار است. طبق گزارش گلکسی کلاب، اسمارت واچ جدید با احتمال کمی به همراه گلکسی S20 در رویداد 11 فوریه رونمایی می شود. این دستگاه ممکن است در تابستان، یا همزمان با گلکسی نوت بعدی روانه بازار شده و در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع