حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

چرا همسفر این قدر معروف شده است؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
—————- رپرتاژ آگهی —————–

شرکت اتوبوسرانی همسفر یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های اتوبوسرانی در سرتاسر کشور است که حالا دو دهه از شروع فعالیت آن می‌گذرد.
شرکت اتوبوسرانی همسفر از اسفند ماه سال 1378 فعالیت خود را در تهران و از پارک سوار بیهقی آغاز کرد. همسفر در ابتدا مانند بسیاری شرکت‌های نوپای دیگر، کار خود را با یک‌صد اتوبوس B7 شروع کرد و سپس به تدریج با اضافه کردن اتوبوس‌های بیشتر و ارائه امکانات مورد نیاز مسافران، جای خود را در میان گزینه‌های مردم برای خرید بلیط اتوبوس از علی بابا باز کرد.
طبق ادعای سایت همسفر این شرکت اتوبوسرانی در حال حاضر با بیش از ششصد دستگاه اتوبوس در حال خدمات‌دهی به مسافران بین شهری است. حالا پس از گذشت حدود بیست سال از آغاز فعالیت این شرکت، بلیط اتوبوس همسفر تبدیل به یکی از پردرخواست‌ترین گزینه‌های مردم برای حمل و نقل داخلی شده است.
خوب است بدانید شرکت همسفر در کنار شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر و رویال سفر در صدر انتخاب مسافران بین شهری ایران است؛ اما راز این محبوبیت چه چیزی بوده؟ آیا همسفر توانسته طی این ۲۰ سال فعالیت همچنان محبوبیت خود را حفظ کند یا خیر؟ در ادامه به دلایل معروف شدن و استقبال مسافران از بلیط اتوبوس همسفر می‌پردازیم.
 
امکانات اتوبوس‌های شرکت همسفر

همسفر را می‌توان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه اتوبوس‌های VIP دانست. اتوبوس‌های VIP برای سفرهای طولانی بسیار مناسب هستند؛ وجود امکاناتی مثل صندلی تختخواب شو، مانیتور، بلندگوهای قابل تنظیم و سیستم سرمایشی و گرمایشی این اتوبوس‌ها را تبدیل به اولین گزینه برای چنین سفرهایی کرده‌اند.
اتوبوس‌های VIP شرکت همسفر ساخت کشور آلمان هستند و بسته به سال خرید، از مدرن‌ترین امکانات روز بهره‌مند هستند. ظرفیت این اتوبوس‌ها بین 25 تا 29 نفر است؛ این مسئله باعث شده فضای بیشتری به هر صندلی اختصاص داده شود و مسافران بتوانند به راحتی صندلی خود را در موقعیت دلخواه تنظیم کرده و با آسایش سفر کنند.
اتوبوس‌های جدیدتر همسفر، مجهز به مانیتور شخصی هستند که باعث می‌شود مسافران بتوانند علاوه بر کنترل صدا، مشخص کنند که می‌خواهند فیلم یا برنامه پخش شده از سمت مسئولان اتوبوس را تماشا کنند یا نه. از طرف دیگر، کارکنان شرکت اتوبوسرانی همسفر همگی افرادی مجرب و ماهر هستند که به صورت شبانه‌روزی آماده اطلاع‌رسانی درباره برنامه حرکت اتوبوس‌ها و خدمت‌رسانی به مسافران هستند.
 
خرید بلیط اتوبوس همسفر

شرکت همسفر در میان اولین شرکت‌های اتوبوسرانی است که سیستم خرید آنلاین بلیط، صدور همزمان بلیط رفت و برگشت، طرح‌ بلیط تخفیف‌دار و جشنواه‌های بلیط رایگان را راه‌اندازی کرد.
این شرکت حالا در اکثر شهرهای ایران نمایندگی فعال دارد و این مسئله باعث شده خرید بلیط اتوبوس همسفر تبدیل به کاری بسیار راحت شود. البته باید در نظر داشت که این روزها خرید آنلاین بلیط کار مسافران را خیلی راحت کرده و همه می‌توانند طی چند دقیقه بلیط اتوبوس خود را به صورت اینترنتی روی موبایل خود ذخیره کنند.
 
خرید آنلاین بلیط اتوبوس با چند کلیک ساده

همسفر هم به عنوان یکی از پیشروهای فروش آنلاین بلیط، خرید بلیط اتوبوس از علی بابا را میسر کرده و مسافران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و همین‌طور وبسایت علی بابا به سادگی به خرید بلیط مورد نظر خود بپردازند. بلیط اتوبوس علی بابا این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که در طرح‌های بلیط تخفیف‌دار شرکت کرده و از مزایای دیگری مانند استفاده رایگان از کتابهای الکترونیک استفاده کنند.
 
جشنواره بلیط رایگان همسفر چیست؟
 

مسافرانی که بلیط خود را به صورت اینترنتی از شرکت اتوبوسرانی همسفر خریداری کنند با ارائه 7 بلیط خود به باجه های این شرکت در پارک‌سوارها یا ترمینال‌های سراسر کشور می‌توانند یک بلیط رایگان دریافت کنند.

اگر می‌خواهید از مزایای این جشنواره تخفیفی بهره‌مند شوید به نکات زیر توجه کنید. 
برای خرید بلیط اتوبوس همسفر می‌توانید از سایتی مانند علی بابا استفاده کنید.
شما پس از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، لیستی از کلیه اتوبوس‌هایی که در مسیر درخواستی شما تردد می‌کنند مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این اتوبوس‌ها ممکن است متعلق به یک شرکت اتوبوسرانی خاص باشند. با فیلتر کردن نام شرکت اتوبوسرانی و انتخاب یکی از سرویس های شرکت همسفر خرید بلیط اتوبوس از علی بابا را به اتمام برسانید. در پایانه اتوبوسرانی، شما باید به دفتر شرکت همسفر مراجعه کرده و با ارائه کد پیگیری یا مشخصات خود بلیط چاپ شده خود را دریافت کنید. بلیط ها را جمع آوری کرده و پس از اینکه تعداد آنها به 7 عدد رسید آنها را به مسئول دفتر همسفر در پایانه تحویل دهید و بلیط رایگان خود را دریافت کنید.

چرا نوع اتوبوس در کیفیت سفر مهم است؟
لازم به ذکر است بلیط‌هایی که در جشنواره تخفیفی همسفر به مسافران اهدا می‌شود قابل استرداد نیست و شما در صورت نیاز و با رعایت شرایط، فقط می‌توانید تاریخ یا ساعت حرکت بلیط خود را تغییر دهید.
 در نظر داشته باشید فقط بلیط‌هایی که به صورت اینترنتی خریداری شده باشد امتیاز شرکت در جشنواره بلیط رایگان را دارند؛ پس اگر قصد خرید بلیط اتوبوس همسفر  را دارید، این نکات را نیز در نظر داشته باشید.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع