با مینی کامپیوتر یونیوو +UR1 آشنا شوید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یونیوو +UR1 جدید‌ترین مینی کامپیوتر شرکت بهین‌ تکنولوژی با مشخصات سخت‌افزاری مناسب، به‌عنوان گزینه‌ای خوش‌ساخت و کاربردی در سیستم‌های رومیزی به شمار می‌آید.

یونیوو +UR1 به‌لطف ابعاد کوچک خود امکان ایجاد محیط و میز کاری تمیز و خلوتی را فراهم می‌کند. این موضوع برای کاربران سازمانی و اداره‌های بزرگ امری بسیار حائز اهمیت است. امکان قرار دادن دستگاه به‌صورت افقی، عمودی یا اتصال به پشت مانیتور، آزادی عمل بیشتری به چینش میز کاری مطابق با نیاز‌های کاربران می‌دهد.

بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت این مینی کامپیوتر، پردازنده‌ی نسل هشتم دسکتاپ اینتل است که توان پردازشی به‌مراتب بالاتری در برابر رقبای خود ارائه می‌دهد. این پردازنده به‌خصوص در انواع Core i5 و Core i7 از پس امور سنگین پردازشی و محاسباتی نیز برمی‌آید. بدین ترتیب در کنار امکان سفارش با پردازنده‌های ارزان و رده‌پایین‌تر پنتیوم و Core i3، یونیوو +UR1 توانایی تأمین توان پردازشی مورد نیاز عموم کاربری‌ها را از انواع عادی خانگی تا نمونه‌های حرفه‌ای‌تر و موردنیاز مهندسان و توسعه‌دهندگان خواهد داشت. سیستم خنک‌کننده‌ی مؤثر به‌کاررفته در این کامپیوتر نیز کمک بزرگی به این امر کرده است.

در حال حاضر برای خرید مینی کامپیوتر یونیوو +UR1 می‌توانید به صفحه‌ی مربوط به این محصول در وب‌سایت بهین تکنولوژی مراجعه کرده یا در تماس تلفنی با این شرکت، نمونه‌ی سفارشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع