حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تغییر آیکون‌های محصولات مایکروسافت در ویندوز ۱۰ آغاز شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مایکروسافت ماه دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که آیکون‌ حدود ۱۰۰ محصول خود را باز طراحی کرده و قرار است نمادهای محصولات خود را کاملاً بازسازی و مدرن سازد. این شرکت از آن زمان تاکنون، در حال باز طراحی آیکون‌های ویندوز است. اینک اما، به نظر می‌رسد که ردموندی‌ها کاملاً آماده عرضه عمومی این نمادهای مدرن برای همه کاربران خود هستند.

بر اساس گزارش کاربری تحت عنوان u/MSFTBear در وب‌سایت ردیت، مایکروسافت تغییر آیکون‌های حاضر در نوار وظیفه (Taskbar) ویندوز ۱۰ را اعمال کرده است. این آیکون‌های بازطراحی شده مبتنی بر سیستم طراحی Fluent مایکروسافت هستند و در حال حاضر، آیکون‌های موجود در نوار وظیفه ویندوز ۱۰ تغییر کرده است.

متاسفانه، این آیکون‌ها فعلاً برای کاربران ویندوز اینسایدر که آخرین نسخه اینسایدری ویندوز را نصب کرده‌اند در دسترس قرار دارند. البته نکته مورد توجه این است که مایکروسافت همه آیکون‌های حاضر در نوار وظیفه را تغییر نداده است. برای نمونه، لوگوی ویندوز استارت هنوز همانند قبل است و دست‌خوش تغییر نشده است. اما به احتمال زیاد، آیکون‌های مدرن طی یک یا دو هفته آینده برای همه کاربران ویندوز اینسایدر در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت احتمالاً به دنبال گرفتن بازخورد کاربران نسبت به طراحی جدید آیکون محصولات خود است و شاید در پی همین موضوع، شاهد اعمال تغییراتی برروی آیکون‌های تغییر داده شده نیز باشیم. در نهایت نیز، این آیکون‌ها به صورت عمومی برای تمام کاربران ویندوز ۱۰ در دسترس قرار خواهند گرفت.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که چه زمانی آیکون‌های به‌روز مایکروسافت برای کسانی که از به‌روزرسانی ۱۹H2 ویندوز ۱۰ یا بالاتر از آن استفاده می‌کنند، در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، باید صبر کنیم تا مایکروسافت به صورت رسمی زمان عرضه عمومی این نمادهای مدرن را مشخص و تائید کند.

نظر شما کاربران عزیز تک تایمز در خصوص این آیکون‌های مدرن چیست؟ آیا بازطراحی آن‌ها را می‌پسندید یا طرح‌های قبلی را به آن‌ها ترجیح می‌دهید؟ لطفاً نظر و دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع