اپلیکیشن TomTom به عنوان جایگزین Google Maps در گوشی‌های هوآوی انتخاب شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گویا هر چه زمان بیشتری می‌گذرد، تحولات جدیدی در ساختار هوآوی در پی تحریم‌های ایالات متحده مشاهده می‌کنیم. اکنون باید تاثیر تحریم‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. این شرکت چینی قدرتمند به دنبال یافتن و تطبیق راه‌حل‌ها و جایگزینی خدمات گوگل برای گوشی‌های خود به شدت با سرعت بالایی پیش می‌رود. به نوعی انجام این کار یک ضرورت به حساب می‌آید تا بتواند کاربران تعداد بسیار زیادی از کاربران غربی و اروپایی خود را حفظ نماید. علاوه بر این موارد، هیچ‌یک از رویکردهای جدید این شرکت هنوز بازخوردی دریافت نکرده‌اند اما گویا هوآوی اکنون برای هر حرکت غیرمنتظره‌ای آماده است.

اپلیکیشن TomTom به عنوان جایگزین Google Maps در گوشی‌های هوآوی انتخاب شد

آخرین رویکرد هوآوی در این رابطه، روز جمعه توسط سخنگوی شرکت توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن TomTom یعنی Remco Meerstra اعلام شد. ظاهرا هوآوی و این شرکت بزرگ ناوبری اکنون مدتی است که تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کرده‌‌اند. تا به امروز اطلاعات مربوط به این توافق‌نامه مخفی بوده است ولی امروز سخنگوی TomTom اطلاعات مربوط به آن افشا شد. البته با تمامی این تفاسیر باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که تقریبا هیچ جزئیاتی در مورد آن ذکر نشده است.

با این حال اکنون می‌توانیم این موضوع را متصور باشیم که با وجود تمامی مشکلات هوآوی در آینده از تمامی خدمات در حال بهبود اپلیکیشن TomTom بهره‌مند خواهد شد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به این اپلیکیشن ناوبری به صورت پیش‌فرض مجهز خواهد کرد. شایان ذکر است که این اواخر شرکت هوآوی تمامی پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به طور جدی مورد توجه قرار داده است و قابلیت‌های آن‌‌ها را به پلتفرم گوگل نزدیک و نزدیک‌تر نموده است. به خصوص در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که هر جا قابل استفاده باشد می‌تواند راه‌حل‌های داخلی بیشتر و نقشه‌های واضحی را در اپلیکیشن TomTom دریافت نمایند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع