در آینده نزدیک امکان ارسال استیکرهای متحرک در واتساپ فراهم می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – واتساپ در مقایسه با تلگرام کمبودهای زیادی دارد. این پیام رسان محبوب در آینده نزدیک امکان ارسال استیکرهای متحرک را برای کاربران فراهم می کند.

واتساپ محبوب ترین پیام رسان در دنیا محسوب می شود؛ با این حال نقص هایی دارید. چند روز پیش سرورهای این پیام رسان در نقاط مختلف جهان با مشکل مواجه شدند (اختلال گسترده واتساپ در بسیاری از نقاط جهان). با وجود چنین مشکلاتی، واتس آپ همچنان ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیش از یکسال است که کاربران می توانند درون این پیام رسان برای یکدیگر استیکر ارسال کنند، ویژگی که تلگرام از چندین سال پیش به آن مجهز شده بود (جدیدترین نسخه تلگرام با ویژگی های جذاب و کاربردی منتشر شد). حال به نظر می رسد شاهد تغییراتی در استیکرهای این پیام رسان باشیم. واتساپ در ادامه کپی برداری از ایده های تلگرام، قابلیت ارسال استیکرهای متحرک را برای کاربران فراهم می کند.

استیکرهای متحرک واتساپ

برای اولین بار در آوریل سال گذشته میلادی احتمال اضافه شدن چنین ویژگی به واتساپ اعلام شد؛ با این حال مانند اکثر قابلیت های جدید، هنوز به آن دسترسی نداریم. به نظر می رسد واتساپ پیش از تلگرام به دنبال چنین قابلیتی بوده؛ با این حال تلگرام توانسته زودتر آن را اجرایی کند.

در حال حاضر امکان ارسال استیکر متحرک در واتساپ وجود ندارد؛ با این حال اسکرین شاتی به اینترنت راه پیدا کرده که به چنین ویژگی اشاره دارد. این احتمال وجود دارد که کاربران قادر به ساخت این استیکرها باشند، البته نمی توان با قاطعیت در این زمینه اظهارنظر کرد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع