حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصویری از جدیدترین رندر گلکسی اس۲۰ اولترا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به تازگی رندر جدیدی از گوشی اس۲۰ اولترا منتشر شده است که به نظر می‌رسد بسیار نزدیک به مدل اصلی باشد.

انتظار می‌رود تا گلکسی اس۲۰ اولترا با صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی داینامیک اولد، وضوح +QHD و نسبت تصویری ۲۰:۹ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. سامسونگ در این گوشی از پردازنده ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام با مودم ۵G استفاده کرده است. البته در برخی مناطق نیز این دستگاه با پردازنده اگزینوس ۹۹۰ سامسونگ عرضه خواهد شد.

در بخش دوربین نیز این گوشی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی واید استفاده می‌کند که با ترکیب پیکسل‌ها تصاویری با نسبت ۹:۱ ارائه می‌دهد که ۱۲ مگاپیکسل خواهند بود. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی نیز زوم ۱۰ برابر اپتیکال و زوم ۱۰۰ برابر هیبریدی را همراه خود دارد. در رندر جدید نیز به زوم ۱۰۰ برابر و عبارت SPACE ZOOM اشاره شده است. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ToF نیز در پشت گوشی به چشم می‌خورند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۴۰ مگاپیکسل خواهد بود. ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی با ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت نیز از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد. پشتیبانی از میکروSD تا ۱ ترابایت، باتری ۵۰۰۰mAh با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات، اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 نیز از قابلیت‌های دیگر اس۲۰ اولترا می‌باشد.

این گوشی دارای گواهینامه IP68 نیز می‌باشد که می‌تواند برای ۳۰ دقیقه در عمق ۵ فوتی مقاومت کند. طبق شایعات قیمت اس۲۰ اولترا از ۱۰۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع