حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دایرکت توییتر به ایموجی های تعاملی مجهز شد؛ کپی برداری از فیس بوک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایموجی های تعاملی در فیس بوک و اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته اند و حال شاهد ورود آن ها به دایرکت توییتر هستیم.

توییتر ایموجی های تعاملی را برای کاربران Direct Message عرضه کرد. در حالی که آن ها شبیه به ایموجی های فیس بوک هستند، تفاوت هایی میان آن ها به چشم می خورد. برای مثال به‌جای ایموجی عصبانی و چشم قلبی، توییتر از ایموجی قلب و آتش استفاده کرده است.

برای دسترسی به ایموجی های تعاملی در دایرکت توییتر باید روی آیکون قلب پلاس تک تایمز و یا آن را لمس کنید. با دوبار لمس یک پیام، پنل ایموجی ها در اختیار شما قرار می گیرد. زمانی که با یک ایموجی تعاملی پیامی را پاسخ می دهید، برای فرد مقابل نوتیفیکیشن ارسال می شود (با ویژگی جدید توییتر آشنا شوید؛ محدودیت پاسخ به توییت ها). لازم به ذکر است؛ افرادی که از نسخه قدیمی اپلیکیشن توییتر استفاده می کنند، به این ویژگی دسترسی ندارند.

دایرکت توییتر

به نظر می رسد کاربران می توانند به پیام های قدیمی نیز واکنش نشان دهند و برای آن ها از ایموجی های تعاملی استفاده کنند. در گذشته شاهد چنین ویژگی برای فیس بوک و اینستاگرام بودیم (ایموجی های تعاملی به استوری های اینستاگرام راه پیدا می کند).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع