آمازون بار دیگر ارزشمندترین برند دنیا شناخته شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موسسه برند فاینانس (Brand Finance) مثل هر سال، لیست ۵۰۰تایی ارزشمندترین برندهای دنیا را در همه بخش‌ها و کشورها منتشر کرد.

آمازون، یک بار دیگر با ثبت رکورد ارزش برند ۲۲۰ میلیارد دلاری که نسبت به ارزش ۱۸۷.۹ میلیارد دلاری سال گذشته‌اش، ۱۸ درصد رشد داشته است، ارزشمندترین برند دنیا شناخته شد. گوگل و اپل هم به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند. مایکروسافت با ارزش برند ۱۷۷ میلیارد دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت. خبر بد اینکه ارزش برند مایکروسافت در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

دیوید های (David Haigh)، مدیر اجرائی Brand Finance گفت:

آمازون، شرکتی که در کل اکوسیستم خرده‌فروشی دنیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و بالاترین ارزش برند را به دست آورده است، همچنان به اصول ثابت مشتری‌مداری که همانا ارزشمندی، راحتی و انتخاب هستند ادامه می‌دهد. امروز شرایط آمازون بیش از هر زمان دیگری تثبیت شده است، اما آیا این کمپانی در دهه ۲۰۲۰ هم به پیشرفت خود ادامه خواهد داد؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع