رندرهای جدید گوشی آیفون 9 طراحی و رنگ بندی آن را برملا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده که رنگ و مشخصات ظاهری این محصول را فاش می کند.

اپل قصد دارد تا طی چند هفته آینده، ساخت گوشی جدید و ارزان قیمت خود یعنی آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 را آغاز کند. این محصول در اوایل ماه فوریه وارد خط تولید می شود و از ماه مارس نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اخیرا نیز رندرهای جدیدی از iPhone 9 به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با مشخصات ظاهری و رنگ بندی آن بیشتر آشنا می کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، گوشی جدید احتمالا با سه رنگ قرمز، مشکی و سفید در اختیار علاقه مندن قرار می گیرد. با اینکه آیفون 9 در واقع نسخه پیشرفته تر آیفون 8 محسوب می شود، اما ظاهرا خبری از تجهیز آن به رنگ طلایی به گوش نمی رسد. در عوض برای نخستین بار شاهد به کار رفتن رنگ قرمز در این محصول هستیم. البته اپل پیش تر برای گوشی آیفون 7 نیز از این رنگ بندی استفاده کرده بود.

 آیفون SE 2 دارای دوربین اصلی تکی است که یک فلاش LED نیز آن را همراهی می کند. لوگوی اپل نیز مطابق معمول در قسمت میانی قرار گرفته است. این محصول به یک نمایشگر کوچک 4.7 اینچی با حاشیه های نسبتا ضخیم مجهز شده و از سنسو اثر انگشت بهره می برد. آیفون به لحاظ ظاهری شباهت بسیاری با آیفون 8 دارد و تصویر منتشر این موضوع را به خوبی ثابت می کند.

مشخصات و ویژگی های گوشی آیفون 9

گوشی جدید اپل به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود و از تراشه A13 بایونیک بهره می برد. لازم به ذکر است. آیفون 9 به احتمال زیاد از ماه مارس و با قیمت پایه 399 دلار وارد بازار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع