حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ تائیدیه FCC را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ قرار است گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ را که شبیه موتورولا ریزر جدید است در روز یازدهم فوریه معرفی کند. در حالیکه تنها دو هفته تا آن تاریخ باقی مانده، خوشبختانه سامسونگ توانسته تائیدیه FCC را برای عرضه آن در بازار دریافت کند.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ (با شمار مدل SM-F700F) مجهز به یک نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی با پوشش شیشه‌ای فوق‌نازک (UTG) باشد. در جلوی دستگاه یک دوربین هول پانچ Infinity-O (شاید ۱۰ مگاپیکسلی) و در پشت آن دو لنز با قابلیت ضبط ویدئوی ۸K و یک صفحه‌نمایش کوچک برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها وجود خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ، بر روی یک لولای Hide-Away ساخته شده که اجازه بسته شدن کاملا تخت آن را خواهد داد و دو طرف نمایشگر هم احتمالا توسط آهنربا یا یک گیره، بر روی هم نگه داشته خواهند شد.

انتظار می‌رود که این گوشی تاشو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ باشد و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری OneUi 2.0 اجرا کند. احتمال می‌رود که ظرفیت باتری آن حداقل ۱۸۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد که بین دو باتری مجزا یا بیشتر تقسیم خواهد شد.

این دستگاه در رویداد آنپک ۲۰۲۰ سامسونگ در سان فرانسیسکو آمریکا رونمایی خواهد شد و احتمالا قیمتی بین ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت. زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع