سامسونگ گلکسی زد فلیپ با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می شود.

ماه آینده میلادی سامسونگ در مراسم آنپکد از جدیدترین پرچمداران خود به همراه گوشی انعطاف پذیر گلکسی Z Flip رونمایی می کند (رسما تایید شد: رونمایی از گلکسی S11 در تاریخ 22 بهمن). به تازگی افشاگر معروف، Max Weinbach اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار داده است. بر اساس جدیدترین اطلاعات، گلکسی زد فلیپ به صفحه نمایش Dynamic AMOLED مجهز می شود که یک شیشه بسیار نازک یا UTG از آن محافظت می کند.

سنسور اثر انگشت گلکسی Z Flip روی فریم آن قرار می گیرد. در حالی که شایعات گذشته به تامین قدرت آن توسط پردازنده اسنپدراگون 855 اشاره کرده بودند، Weinbach خبر از حضور چیپست اسنپدراگون 855 پلاس در این گوشی هوشمند می دهد (گلکسی Z Flip نام گوشی انعطاف پذیر جدید سامسونگ است).

سامسونگ گلکسی زد فلیپ

در بخش بیرونی این گوشی انعطاف پذیر شاهد استفاده از صفحه نمایش 1 اینچی خواهیم بود. این نمایشگر اطلاعاتی مانند میزان شارژ دستگاه، سرعت شارژ و تاریخ را به نمایش می گذارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی خواهیم بود (گلکسی Z Flip سامسونگ با دوربین 12 مگاپیکسلی از راه می رسد). سنسور دوم به صورت اولترا واید در نظر گرفته می شود.

این اسمارت فون از شارژ سیمی 15 واتی پشتیبانی می کند، همچنین قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس است. در گذشته شاهد انتشار رندرهای سامسونگ گلکسی زد فلیپ در فضای مجازی بودیم (رندرهای سامسونگ گلکسی Z Flip منتشر شد؛ خاص و جذاب). انتظار می رود این دستگاه با قیمتی نزدیک به 1400 یورو وارد بازار شود (قیمت گوشی انعطاف پذیر گلکسی Z Flip سامسونگ لو رفت).

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع