احتمال معرفی نسل جدید گلکسی فولد در سه ماهه دوم 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ظاهرا شرکت سامسونگ قصد دارد تا در سه ماهه دوم سال جاری میلادی از نسل جدید گلکسی فولد با ویژگی های متنوع رونمایی کند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، سامسونگ در سال جاری از دو گوشی انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی Z Flip و نسل دوم گلکسی فولد رونمایی می کند. با اینکه هنوز معلوم نیست که گلکسی فولد جدید دقیقا با چه نامی وارد بازار می شود، اما مشخصات فنی و ظاهری آن تا حدودی برای ما آشکار شده است. البته ناگفته نماند که اغلب رسانه های خبری از این محصول به عنوان گلکسی فولد 2 یاد کرده اند.

با توجه به گفته های افشاگر معروف یعنی Max Weinbach، اپل در سه ماه دوم سال 2020 نسل بعدی گوشی های انعطاف پذیر خود را به بازار می فرستد. گلکسی فولد جدید به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شود و از شبکه ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می کند. این محصول دارای نمایشگر فوق باریک 8 اینچی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. قلم S-Pen نیز برای این محصول درنظر گرفته می شود.

اگر اطلاعات فوق حقیقت داشته باشند، گلکسی فولد جدید از مزایای بیشتری نسبت به گلکسی Z Flip برخوردار است؛ چراکه گوشی گلکسی زد فلیپ به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شده و برای پردازش داده ها از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس کمک می گیرد (گلکسی Z Flip سامسونگ با دوربین 12 مگاپیکسلی از راه می رسد).

Max Weinbach اظهار داشته که کلیه این اطلاعات در رسانه بلومبرگ و چندین وب سایت کره ای موجود هستند؛ با این حال از آنجایی که هیچ یک از این اطلاعات رسما توسط خود شرکت تایید نشده اند، نمی توان چندان به آن ها اطمینان کرد.

نظر شما درباره نسل جدید گلکسی فولد چیست؟ آیا این محصول واقعا نسبت به نسخه قبلی خود برتری دارد و یا سامسونگ را با همان مشکلات قدیمی رو‌به‌رو می کند؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع